השיטה לעשות כסף באינטרנט? תלמד מהם

 השיטה לעשות כסף באינטרנט
השיטה לעשות כסף באמצעות האינטרנט גלויה ידועה וברורה, אך רבים מסרבים להתבונן סביבם ולהבין את הלוגיקה, ואת דרך הפעולה שעומדת מאחורי עשיית הכסף. איך אתה יכול להצטרף אל ההצלחות הגדולות באינטרנט?




מעוניין לדעת איך לעשות כסף? תלמד מהמתחרים. ברגע שאתה מחליט שאתה הוא יוצר התוכן ואתה בונה תוכניות ליצירת כסף, הרי שכל אלה ששולחים לך את ההצעות שלהם לרכוש ספרים שעוסקים באיך לעשות כסף ותוכניות המלמדות לעשות כסף – כולם הם מתחרים שלך. תלמד איך הם עושים את זה, אתה רואה את האימיילים שהם שולחים, את הניסוח את ההצעות. אתה רואה איך כל התהליך עובד, אתה מבין את הלוגיקה שעומדת מאחורי הדברים. אתה מובל אל עמוד אינטרנט בו מבקשים ממך למלא שם וכתובת אימייל, ובתמורה מציעים לך ספר קצר בהיקף של 11 עמודים עד 30 עמודים. ברגע שאתה נרשם ומאשר את הרשמתך, אתה מקבל לינק להוריד את הספר הזה. לרוב לא מדובר בספר מרעיש עולמות, אלא משהו מאוד ממוצע ופשוט, חומר שאתה בוודאי כבר מכיר ויודע, אבל למתחילים ולאלה שעושים את צעדיהם הראשונים באינטרט זה בהחלט עשוי לעזור ללמוד דבר או שניים.
לאחר מכן מתחילות להגיע הצעות לרכוש מוצרים בתשלום. אתה יכול לעשות את אותו הדבר, אלא שלעשות טוויסט קטן בכל העניין הזה, בכך שתייצר מוצר משלך. תסתכל על המתחרים שלך כדוגמה. אלה שעושים הצלחה בשוק לא סתם מצליחים, יש להם מערכת שעובדת, תבדוק מה עובד במערכת, מה הם עושים נכון, ותקבל מזה רעיונות והשראה כיצד גם אתה יכול לבנות מערכת שעובדת נכון, ועושה כסף. ליצור מוצרי אינפורמציה זה תהליך שאינו כרוך בהשקעה גדולה. אין כאן ספר שמדפיסים פיזית, אין הוצאות משלוח מכיוון שהלקוח מוריד את הספר הדיגיטלי אל המחשב שלו מייד לאחר התשלום באינטרנט בכרטיס האשראי.


למעשה, אם אתה עצמך כותב את הספר לבדך, אז בעצם אין לך הוצאות כלל וכלל, אם אתה מעסיק מישהו שיכתוב עבורך את הספר, או אם כתבת ספר בעברית ואתה מעוניין לתרגם אותו לאנגלית על מנת למכור לקהל הרחב בעולם – אז יש כאן הוצאות. אך עדיין מדובר בהוצאות יחסית נמוכות מאוד בהשוואה להוצאה לאור של ספר פיזי בעולם האמיתי. החזר ההשקעה בספר כזה היא מהירה מאוד, בעולם האמיתי צריך למכור כמה אלפי עותקים ראשונים כדי להגיע לברייק איבן, כלומר לכסות את ההשקעות. במוצר דיגיטלי, אם מכרת אלף עותקים לרוב אתה כבר ברווחים יפים מאוד. את הלקוח זה לא מעניין אם הספר הוא פיזי או דיגיטלי כל עוד הוא מקבל את האינפורמציה בעלת הערך, וכל עוד האינפורמציה הזאת מספקת את הסחורה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: