טיפים לעשיית כסף מהאינטרנט




קרא בכל יום ספרים בנושא של עשיית כסף, ספרים עסקיים, אסטרטגיות שיווקיות. ספרים אודות מכירה, שיווק, וספרי הדרכה שמלמדים איך לעשות את הדברים טוב יותר. למד על איך לכתוב תכנים באופן מקצועי. בשעה שזה חשוב ללמוד הרי שחשוב עוד יותר שתעשה את הדברים. מתוך מאה אחוזים של זמן שאתה מקדיש לנושא, לפחות ב 50% מזמנך עליך לבצע דברים בפועל, למשל, הוספת תכנים לאתר שאתה עובד עליו, קידום האתר או הבלוג שלך. ב 50% מהזמן הנותר אתה יכול לסרוק את האינטרנט, ללמוד דברים חדשים,לקרוא, ולהעמיק את הידע שלך. ידע שווה כוח. מהי האסטרטגיה המנצחת שלך להרוויח כסף באינטרנט? כמה באמת אפשר להשיג ב 90 דקות. למעשה בשעה וחצי נקיות ומזוקקות של עבודה ניתן להשיג הרבה מאוד. הבעיה היא שמרבית האנשים אינם ממוקדים במה שהם עושים, הם מניחים להסחות דעת כאלה ואחרות, חיצוניות ואפילו עצמיות, להסיט אותם מהמשימה שצריכה להתבצע.

 
תשקיע יותר זמן במה שעובד היטב, ותזנח את מה שלא עובד טוב. על פי חוק פארטו אם יש לך 10 אתרים ביום, אז 80% מההכנסות שלך יגיעו משני אתרים. ואילו כל שאר האתרים גם יחד יכניסו רק 20% מההכנסה הכוללת שלך. בדוק עד כמה כדאי לך להשקיע את זמנך באתרים הללו שאינם מכניסים כסף, או מכניסים מעט מאוד כסף. מבין 8 האתרים שמכניסים מעט כסף, בדוק מי החוליה החלשה, ופשוט כמו במשחק החוליה החלשה, הוצא אותו החוצה, הפסק להשקיע בו את זמנך. בכל רבעון של שנה (כל שלושה חודשים) עשה את הבדיקה הזאת, בדוק מה החוליה החלשה בעסק שלך, ופשוט סגור את זה, הוצא את החוליה החלשה החוצה. במקביל בנה אתרים חדשים. אם המטרה שלך היא להגיע ל 10 אתרים מצליחים ומכניסים כסף, צריך לעבוד קשה, אבל זוהי מטרה ראויה ואפשרית להשגה.

 
בשעה שאתה עובד מהבית ומרוויח כסף תוך כדי עבודה מול המחשב, הייתי ממליץ לך לשמור על כושר גופני ולבצע פעילות פיזית. הבעיה בישיבה ממושכת מול המחשב...אנשים פשוט מתאבנים. אל תעשה זאת. קבע לך בסדר היום בכל יום פעילות של הליכה ברגל, לפחות חצי שעה. שמור על הגזרה שלך, ושמור על בריאותך. כאדם שעובד מהבית, אתה באופן טבעי נע הרבה פחות, ורצוי שתבצע פעילות ספורטיבית כדי לשמור על עצמך בכושר, וגם כדי להיות נמרץ ומלא באנרגיה. אנשים מרוצים בחייהם הפרטיים משיגים יותר בחייהם העסקיים, כך שכדאי שתשקיע בחייך החברתיים, ותהיה פעיל, צא מדי פעם לטיולים, ולמפגשים חברתיים. בהחלט לא כדאי לבודד את עצמך מהעולם.

5 סיבות לכשלון בעשיית כסף באינטרנט

הישאר מעודכן וקבל מתנה: