קסמו של הכסף באינטרנט

למכור מוצרים בטירוף כאילו אין מחר, ולעשות ים של כסף באינטרנט. מה שמעולה בכל העניין הזה הוא שאתה בסך הכול מפנה לקוחות אל העמוד של יצרנים, בעלי מוצרים וחברות, ומתוך זה מרוויח את הכסף. אני יודע שהבעיה העיקרית של מרבית השותפים בתוכניות השותפים השונות היא שהם לא מצליחים להרוויח את הסכומים שהיו רוצים להרוויח. אני מתכוון, בעבר גם אני הייתי מצליח לגרד מתוכניות שותפים רק כמה מאות שקלים בחודש. חיפשתי דרכים ושיטות לשפר את הרווחים הללו. רציתי להגדיל את הרווחים פי 10, כלומר להרוויח סכומים שיהיו ברמה של משכורת חודשית. בשלב מתקדם יותר המטרה שלי היתה להגיע לסכומים של 30,000 שקלים בחודש. זה בהחלט יעניק לי חופש כלכלי, חירות פיננסית שכל כך השתוקקתי אליה.
קסם הכסף באינטרנט
ישבתי שעות והרהרתי באתגר. הצגתי לעצמי את האתגר באופן הבא, אמרתי לעצמי: "אתה מרוויח כסף מהאינטרנט כבר היום, כלומר אתה כבר יודע את העיקרון, מיישם אותו ועושה כסף. אמנם זה לא הסכומים שאתה מקווה להרוויח אבל למען השם הרי אתה כבר עושה כסף, אז מה בעצם חסר? שאלתי את עצמי,  "מה אני צריך לעשות כדי להגדיל  פי עשרה את ההכנסות שלי בתוכניות שותפים? האם זה יספיק לי אם ארוויח פי עשרה? ובכן, זאת התחלה די  טובה. פתאום הבנתי שמה שאני עושה כבר היום זה בעצם להפעיל עסק קטן מהבית. הבנתי שאם העסק הזה יעשה יותר, יגדל ויתפתח מן ההכרח הוא שלבסוף העסק הזה יכניס הרבה יותר.  התחלתי להבין את התפקיד של העסק הקטן שלי בשוק, אני צריך לספק שירות. ואני צריך לספק את השירות הטוב ביותר עבור ציבור הגולשים שלי. לענות על הצרכים שלהם, לעזור להם. ככל שאעזור להם יותר, כך העסקים שלי ילכו וישתפרו. הבנתי את הטעות המרכזית שלי, בתחילת דרכי פעלתי באופן שכזה שהייתי ממוקד ברווחים שלי, במקום להיות ממוקד בלדאוג לגולשים שלי, לחשוב מה טוב עבורם. כל זה השתנה לחלוטין, וברגע ששיניתי את הגישה, גם ראיתי צמיחה בעסקים שלי.

זהו בדיוק קסמו של הכסף באינטרנט. אם תלמד אנשים כיצד לעשות דברים בקלות רבה יותר, תלמד אותם איך להגדיל את הרווחים שלהם, תלמד אותם איך לבצע דברים באופן אוטומטי ולחסוך לעצמם הרבה מאוד זמן, אז מובטח לך שתגדיל את ההכנסות שלך באופן ניכר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: