כסף באינטרנט מיצירת עיצובים

 כסף באינטרנט
אתה יכול להרוויח כסף באינטרנט מעיצובים גרפיים פשוטים שאתה מכין. ישנו אתר שמוכר חולצות טישרט, כובעים, ספלי מאג, עניבות, כרטיסי ברכה, ועוד. המוצר החם ביותר באתר הזה הוא חולצות טי שרטס, מכיוון שאנשים רבים מחפשים חולצות מעניינות ומקוריות. למעשה הדרך שבה אני עצמי גיליתי את האתר היה כאשר חיפשתי לרכוש חולצה יפה ומקורית, ואז גיליתי שהאתר משלם כסף, משתף ברווחים את הגולשים, ומאפשר להרוויח כסף. המודל העסקי של האתר הוא שהאתר מציע לגולשים לשלוח לו עיצובים לחולצות ולמוצרים שבאתר. הלקוחות שמגיעים לאתר ובוחרים חולצה עם עיצוב שמוצא חן בעיניהם, אם הם אהבו את העיצוב שלך, ורכשו את המוצר, אתה יכול להרוויח מזה יפה מאוד. האתר למשל מתמחר חולצה ב 20 דולר, ואתה יכול להגדיר במערכת שתקבל 5 דולר עבור העיצוב, כך שהלקוח הסופי ישלם 25 דולרים תמורת החולצה. 20 דולרים מגיעים לאתר, וחמישה דולרים מגיעים לך.


אתה לא צריך לעשות דבר, רק להכין עיצובים ולהעלות אותם לאתר, האתר עצמו מטפל בהזמנות, בכרטיסי האשראי, בגבייה ובמשלוח. וכן, הוא מעביר לך את הכסף שהרווחת. זה מודל מצויין למי שרוצה להרוויח כסף באינטרנט. ככל שתכין יותר עיצובים כך הסיכויים שלך להרוויח ילכו ויגדלו, וככל שהעיצובים שלך יהיו יותר מגניבים ומקוריים, כך הרווחים יאמירו כלפי מעלה, כי יותר לקוחות יהיו מעוניינים לרכוש את המוצר עם העיצוב שלך. כל שעליך לעשות הוא להירשם לאתר, ההרשמה היא חינם, ולהתחיל להעלות עיצובים. אינך צריך להשקיע שקל אחד.


היתרון של האתר הוא שמגיעים אליו הרבה מאוד אנשים מהעולם. זה לא אתר ישראלי שמגיעים אליו רק דוברי עברית, אלא אתר שגולשים מכל העולם פוקדים אותו. גולשים מארצות הברית, וממדינות אירופה, ובעצם מהעולם כולו, כך שהפוטניצאל הוא עצום, כאשר העיצובים שלך נחשפים למאות אלפי אנשים ביום. אין צורך בנסיון קודם, גם אם לא עיצבת בעבר אתה יכול ללמוד כיצד לעשות את זה. אתה יכול להשתמש בתמונות שנמצאות ברשותך וצילמת, אתה יכול ללמוד לעבוד קצת עם תוכנת פוטושופ, אין צורך בידע מעמיק כדי לעצב.


האתר שממנו ניתן להרוויח כסף ביצירת עיצובים נקרא זאזל.
כדי להירשם לאתר, גלוש אליו, ובחלק העליון של העמוד הקלק על Sell

בחלון שנפתח מצד ימין למטה הקלק על Get Started

ותתחיל להרוויח כסף באינטרנט.

מתחילים לעשות כסף ברשת האינטרנט

הישאר מעודכן וקבל מתנה: