כיצד להרוויח יותר כסף באינטרנט ולעבוד פחות זמן?

 כסף באינטרנט
אחת המטרות שלך בעשיית כסף באינטרנט צריכה להיות לעבוד פחות זמן ולהרוויח יותר כסף. אם תעבוד חכם ויעיל במקום רק לעבוד קשה – אם תעבוד נכון ותימנע משגיאות נפוצות וטעויות - הרי שתעשה יותר כסף בפחות מאמץ. השגיאה הנפוצה ביותר היא שגיאה האופיינית לאנשים מתחילים העושים את צעדיהם הראשונים בעשיית כסף באינטרנט. העובדה היא שהם מצליחים לעשות כסף, אבל אילו היו נמנעים מהשגיאה הזאת היו יכולים לעשות הרבה יותר כסף, ובהרבה פחות מאמץ.



אחד מהמאמצים הגדולים ביותר של משווק באינטרנט הוא המאמץ להביא גולשים אל האתר שלו. הרי ידוע שגם אתר מעולה ונפלא, שאין בו מבקרים, אינו שווה הרבה. אז הם משקיעים הרבה מאוד זמן ומאמצים על מנת להביא תנועה של גולשים אל האתר. הגולשים הללו מבקרים באתר, קוראים את המידע, ועוברים לאתר הבא. אתה מבין, לא משנה באיזה נושא עוסק האתר שלך, ולא משנה עד כמה הוא טוב - יש כמותו אלפי אתרים אחרים. השקעת המון זמן ולפעמים גם לא מעט כסף כדי להביא את אלפי הגולשים הללו אל האתר, ואין לך מושג אם הם בכלל יחזרו פעם שנייה. ואז אתה צריך מחדש להשקיע מאמצים כדי להביא עוד תנועה של גולשים. מהי הדרך הנכונה? אתה צריך לאפשר לגולשים להירשם לרשימת התפוצה שלך, כך אתה שומר איתם על קשר, ושולח להם אינפורמציה נוספת בנושא. בכל פעם שאתה שולח אימייל לרשימה אתה שם בגוף האימייל לינק אל האתר שלך, וכך אתה יכול לזכות מחדש במאות ואלפי הגולשים הללו.


שגיאה נוספת של מתחילים בעשיית כסף באינטרנט היא שהם מריצים קמפיין גוגל אדוורדס מבלי ללמוד את הנושא לעומק. תוכנית גוגל אדוורדס היא תוכנית פרסום באינטרנט, המאפשרת למשוך גולשים ממוקדים, ולהפוך אותם ללקוחות, ולעשות מזה כסף גדול, אך צריך ללמוד כיצד לבנות קמפיין טוב ורווחי. מי שעושה את זה נכון, צפוי גם לעשות הרבה כסף. אם אתה משתמש בקמפיין על מנת לבנות רשימת תפוצה טובה, הרי שההשקעה תשתלם לך לטווח הארוך.



כאשר בלעשות כסף באינטרנט עסקינן, הרי שהפתגם – היה זנב לאריות ולא ראש לשועלים – לא עובד. מה עובד? ובכן, במקרה ספציפי זה מוטב להיות ראש לשועלים מאשר זנב לאריות, ואני מייד אסביר. אם האתר שלך עוסק בעשיית כסף באינטרנט ואתה מעוניין לעלות גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל כאשר מישהו מחפש את המונח – כסף באינטרנט, אתה תגלה שיש יותר משלושת רבעי המיליון תוצאות בחיפוש מסוג זה, כלומר התחרות שלך תהיה עזה וקשה להגיע לעמוד הראשון של גוגל עם חיפוש המונח הזה. זהו מונח שהרבה מאוד אנשים מחפשים, ויש עליו תחרות גדולה בין בעלי האתרים שעוסקים בנישה של כסף באינטרנט. אם תתעקש על הביטוי הזה, מה יקרה? האתר שלך במקרה הטוב יגיע לעמוד מספר 6 או 7 – וכמעט אף גולש לא יגיע לאתר שלך מתוך גוגל. מה הפתרון? להיות זנב לשועלים – לבחור מונח שפחות אנשים אמנם מחפשים, אך מונח שבו התחרות קטנה בהרבה. למשל, "להרוויח כסף מהאינטרנט" – זהו ביטוי מפתח שהתחרות עליו היא הרבה יותר קטנה מהביטוי – כסף באינטרנט – ולכן גם יש לך סיכוי להגיע איתו לעמוד הראשון בגוגל. ככל שתעמיק בביטוי, ותהיה יותר ספציפי, ופחות כללי, כך הסיכוי שלך יגדל. למשל,


אני אתן לך דוגמה מעשית, אם תכתוב מאמר שנקרא – איך להרוויח כסף באינטרנט בחופשת הקיץ – הרי שהסיכויים שלך לעלות גבוה מאוד בגוגל בחיפוש הביטוי הנ''ל. וגם אם רק 200 אנשים חיפשו את המונח הזה, ולא אלפי אנשים – כפי שמחפשים את המונח – כסף באינטרנט – הרי שעדיף לך שייכנסו אליך ה 200 גולשים, מאשר שאף אחד לא ייכנס לאתר מתוך גוגל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: