כסף באינטרנט מהבלוגיה של תפוז

 כסף באינטרנט מהבלוג
האם היית מוכן לעשות כסף באינטרנט בכתיבת בלוג בתפוז? בוא נאמר להרוויח עוד כ 3,000 שקלים בשנה, רק מהבלוג בתפוז? כל מה שעליך לעשות הוא להיכנס לאתר תפוז, ולפתוח בלוג בתחום שמעניין אותך. אתה יכול לכתוב על כל דבר בעולם ולהתחיל להרוויח כסף באינטרנט, אינך מוגבל בנושאי הכתיבה. אבל אם אתה מעוניין להרוויח יותר כדאי שתכתוב על נושאים שמעניינים אנשים, ועשויים למשוך קהל קוראים נאמן. כך למשל בבלוג מהזווית של יוסי נפקר, יוסי נפקר מהרהר בקול  אתה יכול לקרוא לא רק על כל מיני נושאים מעניינים, אלא גם ספר בחינם שכתבתי ופתוח לקריאה חופשית לגולשים.



כאשר אתה כותב על דברים מעניינים, על דברים שציבור הגולשים מוצא בו עניין וערך, אז אנשים יחזרו שוב ושוב אל הבלוג שלך על מנת להתעדכן ולראות מה חדש בבלוג, מה עוד כתבת, וכך אתה בעצם מרוויח כסף יותר ויותר. מכיוון שככל שנכנסים יותר גולשים לבלוג שלך, כך אתה בעצם מרוויח יותר כסף. לבלוג שלי למשל נכנסים בכל יום מאות אנשים ובימים מסוימים, זה מגיע ליותר מאלף כניסות, והשיא היה 2783 כניסות ביום.


היתרון הגדול בכתיבת בלוג בתפוז הוא שאין חשיבות לכמה אנשים לוחצים על הפרסומות, אתה מקבל את הכסף על פי מספר הצפיות בבלוג שלך. בעוד שישנם מודלים עסקיים אחרים, שבהם אם אנשים לא יקליקו על הפרסומות, הרי שהרווחים שלך יהיו מועטים, הרי שבבלוג תפוז אין לזה כל חשיבות, וכך אתה יכול להרוויח מהאינטרנט יפה מאוד בלי קשר לפרסומות. נכון לכתיבת שורות אלה, אתה תתוגמל בבלוגיה בתפוז ב 8 שקלים עבור כל אלף צפיות. וזה די קל להגיע לאלף צפיות, עבור מי שאוהב לכתוב ומעלה כל הזמן רשומות חדשות לאתר.

מדוע אתר תפוז משלם לגולשים כסף בעבור צפייה בבלוגים שלהם? ובכן, ידוע הוא שהסיבה העיקרית שגולשים מגיעים לאתר כלשהו, וזה לא משנה אם מדובר באתר גדול ומפורסם כמו Ynet, או לאתר קטן כמו 51 דרכים לעשות כסף מהבית, בגלל התכנים. כן, הגולשים מחפשים תכנים, ולמעשה התוכן הוא הדבר העיקרי שבגללו הם מגיעים לאתר. בתפוז הבינו את זה, שאם הם מעוניינים שהגולשים עצמם יכתבו תכנים עבור האתר תפוז, הרי שצריך גם לתגמל אותם בכסף.

המודל העסקי של תפוז הוא מודל עסקי מצויין שבו כולם מרוויחים. אתר תפוז מרוויח תנועת גולשים גדולה, ורמת חשיפה גדולה יותר עבור המפרסמים באתר. כותבי הבלוגים מרוויחים, הם מייצרים תכנים חדשים ורעננים עבור תפוז, ומקבלים על כך כסף, וגם כלל הגולשים מרוויחים, מכיוון שהם מקבלים תכנים חדשים כל הזמן, ויכולים למצוא תוכן חדש, מקורי ומעניין בתחום הספציפי בו הם מתעניינים.

לסיכום,
אתה יכול להרוויח כסף באינטרנט
מכתיבה בבלוגיה של תפוז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: