איפה הכסף




רבים שמעו על האופציה להרוויח כסף באמצעות האינטרנט, והם תוהים איפה הכסף? הרי האינטרנט הוא מקום וירטואלי. אנו מדליקים את המחשב מתחברים לרשת און ליין, ויש לנו נגישות למיליארדי אתרים ברחבי העולם. אל הרוב המכריע מהאתרים כלל לא נגיע לעולם, ואפילו לא נהיה מודעים לקיומם. מכיוון שאנו מגיעים אל עמודי האינטרנט שמעניינים אותנו, אלה שמספקים לנו את התוכן הרלוונטי לגבינו. לדוגמה, אישה בת 32 סיימה את תקופת חופשת הלידה וחזרה למעגל העבודה. פתאום היא מגלה שנותרו בגופה קילוגרמים מיותרים, והיא מעוניינת להפחית ממשקלה, לעשות דיאטה ולחזור למידותיה הרגילות, בטרם ההיריון. באופן הטבעי ביותר היא תערוך חיפוש בגוגל כדי למצוא מידע אודות דיאטה והרזיה, ובעזרת המידע הזה היא תפחית ממשקלה. באותה המידה דרך אותו אינטרנט עצמו היא יכולה להגיע אל הצעות של בעלי מקצוע ועסקים שעוסקים בנושא, למשל פרסומת של סטודיו סי, שמציעה תוכנית אימונים על מנת לחזור אל המשקל בטרם הלידה.

אז איפה הכסף
הרשת העולמית הפכה למדיה לכל דבר, ממש כפי שהטלוויזיה הרדיו והעיתונות הם מדיה. כאשר שואלים איפה הכסף באינטרנט, זה בדיוק כמו לשאול איפה הכסף בטלוויזיה? אלא שבטלוויזיה ברדיו ובעיתונות יש שחקנים מועטים המשתתפים במשחק, באינטרנט לעומת זאת כל אחד יכול היות שחקן וליצור לעצמו מקור הכנסה. במובן זה אפשר לומר שהאינטרנט הוא המדיה של העם, המדיה של כולם. אם מישהו רוצה לשדר בטלוויזיה המסחרית הוא צריך להשיג זיכיון, עליו להיות בעל הון, לא כל אחד יכול לגשת למכרז. לעומת זאת במדית העולם הווירטואלי אין צורך בזיכיון, זהו עולם חופשי שבו השמיים הם הגבול, זהו מרחב אינסופי, וכל אחד מוזמן לפעול בתוך המרחב הזה, מבלי רישיונות מיוחדים ובלי זיכיונות.

אם כך, אז באמת איפה הכסף? הכסף באינטרנט קיים בתוכנית אדסנס של גוגל, במכירת מוצרי אינפורמציה ובמכירת מוצרים פיזיים, (דרך איביי או דרך חנות וירטואלית אחרת.) הכסף באינטרנט קיים בהקמת אתרי תוכן, ובלוגים. הכסף באינטרנט קיים בהקמת עסקים און ליין. הוא קיים בהדרכות ולימוד, בהעברת מידע, בעיצוב חולצות טישרט שנמכרות און ליין, בהקלדות ובתמלול, בהפניית לקוחות למוצרים ובהמלצה על מוצרים (משהו דומה למה שגברת ג. יפית עושה בטלוויזיה). הוא קיים במסחר בבורסה און ליין. וזוהי רק רשימה חלקית של האפשרויות הגלומות במדיה מדהימה זו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: