להרוויח כסף באינטרנט מתכנים איכותיים


להרוויח באינטרנט
 מה הם העקרונות החשובים כדי להרוויח כסף באינטרנט ? האם זוהי המהירות בה אתה עושה את הכסף, האם אלה סכומי הכסף? מה שבאמת חשוב זוהי הפלטפורמה העסקית שאתה יוצר. זה ממש לא משנה אם בחודש הראשון אתה לא מרוויח אפילו שקל אחד. בוא נתבונן בדוגמה. עינת ושחר הם ידידים טובים ושניהם מנסים את כוחם להרוויח כסף באינטרנט. שחר מיהר להירשם למספר אתרי סקרים והוא הרוויח סכום של 150 שקלים במהלך החודש האחרון, מכך שמילא סקרים והפנה חברים להירשם לאתרי הסקרים. עינת לעומת זאת מתמקדת בבניית עסק באינטרנט. הרעיון שלה הוא לבנות רשת אתרים במספר תחומים שממילא היא מאוד מתעניינת בהם. היא הקימה אתר בנושא של עבודה מהבית, אתר בנושא של טבעות אירוסין, אתר בנושא של עיצוב פנים, ויש לה עוד כמה רעיונות.


החזון של עינת הוא להיות ספקית תוכן, כלומר היא רוצה לספק לגולשים אינפורמציה ייחודית שהיא ראתה שאינה קיימת באינטרנט, או שקיימת אך לא בהיקף שהיא היתה רוצה לראות. אם עינת מחפשת משהו באינטרנט ואינה מוצאת מספיק מידע בעניין הזה, אז היא מבינה שיש מחסור בתחום הזה, והמחסור הזה עבורה הוא הזדמנות, הזדמנות למלא את החלל החסר בתוכן איכותי וטוב.


אני יכול לתת לך דוגמה לחללים כאלה ומחסורים כאלה שאפשר למלא. באחד הימים חיפשתי באינטרנט ברכה עבור הבוס שלי שחגג יום הולדת בעבודה. אף על פי שהגעתי למספר אתרי ברכות ואיחולים, לא הצלחתי למצוא ברכה מתאימה, ואז הבנתי שבתחום הזה יש מקום לברכות נוספות. אנשים מחפשים נוסח ברכה ליום הולדת, לשחרור חייל מהצבא, לגיוס לצבא. אנשים מחפשים נוסחים שונים למכתבי תודה, למעשה התחום הזה כל כך רחב והאפשרויות הן כמעט אינסופיות. החלטתי להקים אתר של ברכות ואיחולים, ולתת שם בחינם לגולשים נוסחים של ברכות למגוון אירועים. התוצאות לא אחרו לבוא והגולשים הגיעו בהמוניהם אל האתר.


אם נחזור לדוגמה הקודמת של עינת ושחר, הרי שעינת בונה לעצמה את הפלטפורמה העסקית שממנה היא תרוויח כסף בעתיד. אמנם אין מדובר כאן בכסף מהיר, וייקח זמן עד שהיא תתחיל להרוויח, אבל היא מתקדמת לאט לאט צעד אחר צעד וכאשר היא תתחיל להרוויח כסף זה רק יגדל ויצמח. שחר לעומת זאת אמנם הרוויח כסף במהירות על ידי כך שמילא סקרים והפנה חברים לאתרי הסקרים, אך הוא לא בנה לו פלטפורמה עסקית שעליה ניתן לבנות עוד ועוד נכסים. הנכס היחידי שלו הוא כאשר חברת הסקרים מואילה בטובה לשלוח לו סקר, ולפעמים חולפים ימים רבים ואף סקר לא מגיע באימייל. עינת לעומת זאת בונה יסודות טובים אשר ישמשו אותה להרחבת עסקיה באינטרנט. אצל שחר הכול מתחיל ונגמר במילוי הסקרים, והפניית חברים אל האתרים הללו, עבור עינת זוהי רק תחילת הדרך שלה באינטרנט, ולפניה אינספור אפשרויות לפתח את עסקיה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: