להרוויח כסף באינטרנט מטוויטר/ חלק רביעי

זהו החלק הרביעי בסדרה להרוויח כסף מ Twitter. אם טרם קראת את החלקים הקודמים עבור אל:
להרוויח כסף באינטרנט מ Twitter? / חלק ראשון

להרוויח כסף באינטרנט Twitter? / חלק שני

להרוויח כסף באינטרנט מ Twitter? / חלק שלישי


הציוצים שלך
אין ספק שעל מנת לנצל את היכולות והפוטניצאל הטמון ב Twitter צריך לצייץ. אם לא תצייץ, אתה לא שם ואנשים כלל לא יבחינו בקיומך. אבל על מה לצייץ, ומה לכתוב? אם אתה לא סלבס, אז ציוצים בנוסח, אכלתי עכשיו אבטיח, או הגלידה ברוטשיד היתה טעימה, לא עובדים. אתה צריך לתת לאנשים משהו יותר מזה. זה לא שאי אפשר לצייץ אודות דברים יומיומיים שקורים לך, זה בסדר גמור, אבל חפש לתת משהו מעבר לכך. תתחיל לשלוח כמה ציוצים למערכת עכשיו. על מנת להוסיף ערך לחברים בטוויטר, אם מצאת מאמר מעניין ובעל ערך, שריתק אותך, ואתה חושב שהוא יוסיף לאנשים אחרים, כתוב כמה מילות תיאור והוסף את כתובת המאמר המלא, לקריאה מעמיקה יותר. זכור לכלול את הכתובת כולה. אם הכתובת ארוכה מדי, וגוזלת ממך תווים יקרים, אתה יכול לקצר אותה, ולפרסם את הכתובת המקוצרת. איך לקצר כתובת אינטרנט? באמצעות אתרי אינטרנט המאפשרים קיצור כתובות, כמו למשל http://is.gd/   אתה גולש אל האתר, מקליד בחלונית את כתובת האתר שאותה אתה מעוניין לקצר, ועל לחצן Shorten, המערכת תנפיק עבורך כתובת אינטרנט מקוצרת, שמובילה אל האתר. נסה את זה, ותיווכח איך זה עובד כמו קסם.

רעיון נוסף להתחיל בציוצים, הוא לצטט. אם נתקלת או אתה מכיר אמרה מעניינת שאמר מישהו מפורסם זה יכול לעבוד יפה מאוד.לדוגמה: “אנחנו מה שאנחנו עושים שוב ושוב. לפיכך, מצוינות אינה פעולה, אלא הרגל.” אריסטוטל. אני מציע לך לפתוח קובץ שנקרא, רעיונות טוויטר, ולהקליד, או להדביק לתוך הקובץ הזה מבחר ציטוטים מעניינים שתוכל מדי פעם לצייץ אותם במערכת. אנשים אוהבים מאוד ציוצים מצוטטים של אנשים מפורסמים, בעיקר הוגי דעות ופילוסופים, מכיוון שמדובר בדברי חוכמה, שגורמים לכל אחד מאיתנו להרהר בדברים.

מה שלא תעשה, באף שלב בקריירה שלך בטוויטר, אל תשלח ציוצים של מכירה בזה אחר זה. הקריירה שלך תסבול מכך, אם תעשה זאת, ואתה תראה שאנשים שעקבו אחריך, מבטלים את עקיבתם. זה נקרא unfollow ואף אחד בטוויטר לא אוהב לגלות שאנשים שעקבו אחריו, הפסיקו לעשות זאת. אחרי הכול טוויטר הוא מדיה חברתית, שבה אנשים מחפשים עושר תרבותי, עדכונים מעניינים, ויצירת אינטרקציות עם אחרים. אז איך בכל זאת אפשר לעשות כסף מטוויטר אם לא מומלץ לשלוח הודעות מסחריות? האמת היא שכן אפשר לשלוח הודעות שכאלה, אלא שהאיזון חשוב, אם תשלח 10% בלבד מתוך כלל ההודעות שלך, כהודעות מסחריות, אז לא תהיה עם זה שום בעיה.
להרוויח כסף מטוויטר
אם המטרה שלך היא לעשות כסף מטוויטר אל תערב פוליטיקה ודת. אלא אם כן המטרה שלך מלכתחילה היא לקדם אג'נדה פוליטית ספציפית.אך אנו עוסקים כאן בעשיית כסף.
תגובותאתה יכול להשיב על ציוץ של מישהו, פשוט על ידי כך שתשים את הסמל @ לפני השם שלו. זה גורם לציוץ להופיע אצלו בכיתוב בולט, וזה מופיע בעמודת התגובות שלהם, אבל בזרם הציוצים הרגיל. זוהי דרך יעילה מאוד להתחיל שיחות עם אנשים כדי לבנות מערכת יחסים וירטואלית. דרך קלה יותר היא פשוט להציב את סמן העכבר על ההודעה המבוקשת, אוטומטית יופיע הסמל של התגובה,Reply כך שאפשר במיידית לשלוח להם הודעה.

טיפ חם:
בצע חיפוש לתחום בו אתה פועל כדי לעשות כסף, (או התחום בו אתה מעוניין לעשות כסף). אתה יכול לבצע את החיפוש מתוך http://search.twitter.com ולעקוב אחר אותם אנשים, מתוך כוונה שאף הם יירשמו אליך בחזרה. חלק גדול מהאנשים בטוויטר, אם תעקוב אחריהם, יעקבו אחריך בחזרה.

גם אם אין לך כרגע תחום שממנו אתה יכול להרוויח כסף, בכל זאת הצטרף לטוויטר ובנה את מאגר העוקבים שלך, הוא שווה כסף. אל תשכח שגוגל תקופה ארוכה לא ידעו אפילו מהיכן יגיע הכסף, ובכל זאת הם המשיכו לפתח ולשכלל את מנוע החיפוש שלהם, תמשיך להגדיל את כמות העוקבים שלך בטוויטר ואת הפעילות שלך, זה ישתלם לך לטווח הרחוק. ישנו חוק לא כתוב בטוויטר, שמי שאתה עוקב אחריו, עוקב אחריך. לא כולם עושים את זה, אבל זוהי אחת מהדרכים הטובות ביותר להשיג עוקבים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: