להרוויח כסף באינטרנט מ Twitter / חלק חמישי

זהו החלק החמישי בסדרה להרוויח כסף מ Twitter. אם טרם קראת את החלקים הקודמים עבור אל:
להרוויח כסף מטוויטר / חלק ראשון
להרוויח כסף מטוויטר / חלק שני
להרוויח כסף מטוויטר / חלק שלישי
להרוויח כסף מטוויטר / חלק רביעי

Retweeting - ציוץ חוזר
כאשר מישהו מהעוקבים שלך בטוויטר קורא ציוץ מעניין שלך, עד כדי כך שהוא רוצה לשתף אותו עם העוקבים שלו, זה נקרא ציוץ חוזר. אנשים ב Twitter מעריכים את זה מאוד, וזוהי דרך טובה לגרום לאחרים לשים לב אליך. אתה יכול להתחיל בכך שתבצע Retweet עבור אנשים אחרים. כל מה שעליך לעשות הוא להציב את האותיות RT לפני שם המשתמש. יחד עם זאת הדרך הקלה ביותר לעשות זאת היא פשוט להציב את סמן העכבר על ההודעה המבוקשת ואז יופיעו מצד ימין של ההודעה המילה RetWeet, עכשיו כל מה שנותר לך הוא מחלון הציוץ שלך ללחוץ על לחצן Tweet.
אם אנשים ביצעו Retweet לציוץ שלך, הפוך את זה להרגל להודות להם. אלה הם כללי נימוס בסיסיים. פשוט צייץ למשתמש Reply, תודה עבור ה RT ( - :
ההחלטה הגדולה
זהו כנראה עכשיו הזמן לקבל החלטה גדולה, מכיוון שהיא תשפיע על הדרך שבה אתה תעשה שימוש בטוויטר. ההחלטה הזאת מתייחסת לאיכות לעומת כמות. אם אתה בעניין של שיווק, אז כמות של עוקבים תהיה חשובה מאוד עבורך. זה דומה לבניית רשימת תפוצה. אבל אם אתה רוצה לשמור על הדברים במישור האישי, אז תזדקק באמת לעוקבים איכותיים. כך או כך הצעד הבא יהיה למצוא את האנשים הנכונים לעקוב אחריהם.

להשיג עוקבים בטוויטר
אם אתה רק מתחיל להשתמש בטוויטר, אל תיראה נלהב מדי. ראיתי יותר מדי אנשים שעשו את השגיאה הזאת. הם התנפלו על המדיה הזאת ונרשמו לעקוב אחרי כל אדם שהם ראו, בלי קשר לשום דבר, הם פשוט רצו לעקוב אחרי עשרות אלפים, מתוך תקווה שחלק מהם יעקבו חזרה. אם תעשה את זה אתה עלול להיראות בעיני האנשים ספאמר, ואף אחד לא יהיה מעוניין לעקוב אחריך, מעבר לכך מערכת טוויטר תזהה את ההתנהגות היוצאת דופן שלך, ותחסום אותך. בהתחלה אתה עלול להרגיש האטה במערכת, עד לשלב של השעיית החשבון. אל תתנהג כמו אדם ששהה במידבר ימים ארוכים, ולפתע מוגש לפניו שולחן עמוס במטעמים ושתייה לרוב. עשה את הדברים לאט אבל בטוח. תאמין לי שכך תשיג הרבה יותר, בפחות זמן. בנה את בסיס העוקבים שלך שלב אחר שלב, לאט לאט. ככל שהזמן חולף, יותר אנשים יהיו מעוניינים לעקוב אחריך. תפַתח לך סגנון אישי משלך, תהיה פעיל, ומעורב. פשוט, דאג לספק מידע בעל ערך לאחרים, וכל השאר יסתדר מעצמו.

רקעים לטוויטר
דיברנו קודם על הגדרת הרקע שלך בטוויטר, כך שלא ייראה כעמוד בררת המחדל. להשאיר את זה כפי שזה, מעיד על חוסר איכפתיות מצדך. אתה צריך להבדיל את עצמך, ולהבליט את עצמך בתוך הקהל הגדול, וזה מושך יותר עוקבים, או לפחות מרשים אנשים במקצועיות שלך.
אם אתה קצת מבין בפוטושופ, או מכיר מישהו שיודע לעבוד קצת עם התוכנה, אתה יכול ליצור לעצמך רקע ייחודי, ולהעלות אותו לפרופיל שלך בטוויטר. אבל אם אתה לא, או שאינך רוצה להיכנס לזה, אז הרי שישנם כמה אתרים שם ברשת שיעשו את זה עבורך. פשוט כתוב בגוגל את המונח Twitter backgrounds ותמצא כמה אתרים שמציעים את השרות הזה חינם.אחד האתרים שאני אוהב לעשות בהם שימוש הוא http://www.twitbacks.com אתה יכול למצוא שם המון רקעים מדהימים. Twitter הוא אתר מעולה בין אם אתה עושה בו שימוש לשם הנאה או לשם עסקים. אני מקווה שהטיפים המידע והמקורות בדוח זה, יהפכו את חוויית השימוש בטוויטר, למהנה ומאתגרת עבורך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: