מדוע כדאי לבנות עסק באינטרנט, דווקא עכשיו?

כל כך התרגלנו לנוכחותו של האינטרנט בחיינו, עד שזה כבר נראה לנו די מובן מאליו. אבל אם נסתכל רק כמה שנים אחורה, מספיק שנתבונן עשר או חמש עשרה שנים אחורה, הרי שלרוב המכריע של האנשים כלל לא היה חיבור לאינטרנט. כוחו של האינטרנט רק הולך ומתעצם, הולך וגדל עם הזמן, ומי שרוצה לעשות עסקים באינטרנט, להרוויח כסף באינטרנט ולהשתמש במדיום זה ככלי לצבירת רווחים, הרי שזה בדיוק הזמן הנכון לעשות זאת. כיום אנשים הרבה יותר פתוחים לרכוש מוצרים און ליין. בכל יום מתבצעות בהצלחה רבה, ובשביעות רצון הדדית הן של הלקוח והן של המוכר, עסקאות במיליוני דולרים. הפופולאריות של לפטופים, איי פד, וכניסתו הדרמטית של איי פון, ודומיו, הפכה את הגלישה באינטרנט לחוויה שמלווה אנשים לאורך היום כולו.



אם בעבר אנשים גלשו רק כאשר ישבו מול מחשב בבית, הרי שכיום אנשים גולשים לאורך היום כולו. ניתן לראות אנשים נוסעים באוטובוס וגולשים באינטרנט באמצעות האיי פון שלהם. אנשים היושבים בבתי קפה עם לפטופים, או אפילו ברחובות מסוימים, בהם העירייה סיפקה חיבור אינטרנט אלחוטי לכל אזרח. לא ירחק היום שברחובות מרכזיים רבים ברחבי הארץ, ניתן יהיה להתמקם בספסל או בגן ציבורי, להביא את המחשב הנייד ולהתחבר לרשת און ליין. מספר המשתמשים ברשת הולך וגדל כל הזמן. רמת החיים עולה בהתמדה, וגם במשפחות בהן בעבר היה מחשב אחד מחובר און ליין, הרי שכיום ניתן לראות שמותקנת בבית רשת מחשבים עם מספר תחנות לגלישה.


הפכנו להיות צרכנים כבדים של אינפורמציה, והאינטרנט הוא פלטפורמה מושלמת לכך. הרשת און ליין מהווה מעין מראה לכל האספקטים השונים של חיינו. אם מדובר בחיינו החברתיים, אז יש את הרשתות החברתיות שבהן באים לידי ביטוי הקשרים החברתיים ומיומנויות התקשורת שלנו עם אחרים. לבחורות ובחורים רווקים המחפשים אחר קשר, קיימים אתרי אינטרנט העוסקים בהיכרויות, ומאפשרים בלחיצת כפתור להכיר מועמדים פוטנציאליים לחיים. אם בעבר הרעיון להינשא למישהו שהכרת באינטרנט נראה קצת תמוהה, הרי שכיום זה נראה מאוד נכון ומאוד טבעי. הרי כולנו כיום מאוד עסוקים בעבודה, בצפייה בתוכניות טלוויזיה מרתקות, בתחביבים שלנו, וכמובן, נכון, גם בגלישה באינטרנט. אז מדוע לא להכיר אנשים בשיטה הזאת? הרי אנו כבר חיים את השיטה. והאמת, בהחלט שאין בזה כל פסול, זאת יכולה להיות דרך נפלאה להכיר. וזה לא שאין בה חסרונות, אבל לאיזו שיטה אין חסרונות? אם מדובר בחיינו הצרכניים, הרי שאנו רוכשים מוצרים רבים באמצעות הרשת. ולא רק זאת, במקום לעמוד בתור בסניף הדואר המקומי, או בדלפק הבנק, אנו משלמים את החשבונות באמצעות האינטרנט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: