להרוויח כסף באינטרנט בעזרת אוטוריספונדר



אוטוריספונדר הינו מערכת דיוור המאפשרת לך להרוויח כסף. אך כמו כל דבר טוב על מנת להפיק ממנו את המקסימום, ולנצל את עוצמתו של כלי זה, צריך לדעת איך לעשות את זה נכון.
איך אתה יכול להרוויח כסף מאוטוריספונדר? זה הכלי המאפשר לך לבנות את רשימת התפוצה שלך, וליצור הכנסות אוטומטיות בלי קשר למקום בו אתה נמצא. כאשר הרשימה שלך מתחילה לגדול ויותר אנשים נרשמים, ייתכן שתרצה לשלוח כמה הצעות אפיליאט כדי לעשות כסף. זה עשוי להישמע לך הגיוני, אבל אני רוצה לומר לך שזוהי שגיאה לעשות זאת. מדוע? מכיוון שתחילה עליך לבנות אמון עם הלקוח הפוטנציאלי שלך, ליצור עמו קשר ולהביא אותו לסיטואציה שהוא מרגיש שהוא מכיר אותך. והדרך הטובה ביותר לעשות את זה היא באמצעות משלוח סדרת אימיילים בעלי ערך, אימיילים שאפילו לא מנסים למכור לו דבר, אלא אך ורק להעשיר את הידע שלו, ולהועיל לו. כאשר אתה נותן לאנשים משהו חינם, עם הזמן הם נפתחים לבצע רכישה בתשלום. וזוהי אחת הדרכים היעילות ביותר להרוויח כסף באינטרנט.

הדרך לעשות את זה נכון היא להזין את האוטוריספונדר שלך בתוכן חדש ואיכותי, אתה פשוט מתחבר אל חשבון האוטוריפונדר שלך באמצעות שם משתמש וסיסמה ומתזמן את ההודעות בהפרש של מספר ימים זה מזה. כאשר מישהו נרשם לרשימת התפוצה שלך, תוכנת הדיוור תדע באופן אוטומטי לשלוח לו את המסרים לפי הסדר שנקבע בזה אחר זה, ובהפרש הימים אשר הוגדרו במערכת. כל מה שעליך לעשות הוא להזין את התוכן, ומרגע זה והלאה הדברים פועלים אוטומטית.
לאחר כ 7 או 8 מסרים, אתה יכול להתחיל לשלב הצעות אפיליאט והמלצות אודות מוצרים איכותיים, שאתה יכול להרוויח מהם כסף, כאשר הלקוח רוכש אותם. חשוב לשמור על קשר חם עם הרשימה שלך, והדרך לעשות זאת היא באמצעות טעינת עוד ועוד מסרים מתוזמנים, כך שהלקוח הפונציאלי יקבל ממך הודעות שוטפות. לדוגמה בכל שני ושישי, יגיעו הודעות אל האימייל שלו. גם לאחר שהלקוח קיבל את סדרת המסרים הראשונה, המשך לתזמן הודעות נוספות. אם שלחת הודעה עם מודעות ופרסומות, דאג שהמסר הבא יהיה אינפורמטיבי בלבד, ללא פרסומות.
האימייל הראשון שיוצא צריך לכלול מילות תודה על כך שהגולש נרשם, ובכמה מילים להציג את עצמך. כמו כן צריך לכלול לינק להורדת המתנה שהובטחה בעת ההרשמה. המתנה היא ספר או דוח אלקטרוני. מומלץ גם להוסיף את כתובת אתר האינטרנט שלך, ולהזמין את הגולש לבקר באתר.

הישאר מעודכן וקבל מתנה: