מדוע אתה חייב להקים בלוג כבר ממחר בבוקר?



הדבר המופלא ביותר בבלוגים הוא שמדובר בפלטפורמה שמאפשרת לך לעשות מה שאתה אוהב לעשות, וזה בחינם ואתה גם יכול להרוויח כסף מהכתיבה הזאת.
לפני כ 15 שנה, על מנת לכתוב באינטרנט הייתה צריך להקים אתר אינטרנט ולהשקיע מאות דולרים, ולעתים אפילו אלפי דולרים. בימנו, קיימות פלטפורמות חינמיות המאפשרות תוך כמה דקות להקים בלוג חינם, ולא רק שהבלוג הוא חינם, אלא אף מכיל בחובו אופציות לשלב פרסומות וכך להרוויח כסף. האין אתה מרגיש בר מזל שההזדמנות הזאת מתאפשרת בתקופת חייך? אני חושב שמטורף מי שלא קופץ על המציאה ולא מקים בלוג.
להקים בלוג כדי להרוויח
הקלות שבה ניתן להקים בלוג פשוט לא תיאמן, איך צורך בידע טכני. אני לא אומר שלא צריכים לדעת כלום, אבל הפורמט כזה אינטואטיבי שהוא מוליך אותך צעד אחר צעד. הפורמט המועדף עלי הוא Blogger ולא בכדי. בלוגר מאפשר לך לפתוח על אותו החשבון עשרות בלוגים שונים, עם כתובות שונות, ניתן לתזמן מראש פוסטים לפרסום, כך שהבלוג שלך יעבוד על טייס אוטומטי, והמאמרים יתפרסמו על פי התאריך המתוזמן שקבעת מראש. ולא פחות חשוב, בלוגר מאפשר לך לשלב מודעות גוגל ולהרוויח מהן כסף.
בלוג מאפשר לך לפרסם, לשווק, לקדם, להציג מוצרים ושירותים, לחלוק עם אנשים אחרים בדיעותיך ולבנות קהל קוראים נאמן. כמו כן בלוג מאפשר לך לשלב בתוכו תמונות וסרטונים מתוך יוטיוב. אתה יכול לקדם באמצעותו עסק, להרוויח כסף, או ליצור מקור הכנסה נוספת. למעשה יש בזה כל כך הרבה יתרונות שאפילו היייתי ממליץ לעיתונאים וסופרים לפתוח אחד משלהם.
כאשר תלמד איך לבנות בלוג מצליח, אז אתה תעלה על דרך המלך בכל הקשור לעשיית כסף ברשת האינטרנט. שאל את עצמך, על מה אני רוצה לכתוב? זוהי נקודת המוצא שלך. האם אתה מוכן לקחת על עצמך את המחויבות לכתוב ולעדכן תכנים חדשים בתדירות גבוהה? אנחנו מדברים על מינימום פעם בשבוע, ורצוי פעמיים בשבוע. בלוג הוא כמו פירות וירקות, הוא צריך להיות כל הזמן טרי ורענן, תשאיר אותו ללא רענון למשך חודש, ויעלה ממנו ריח לא טוב.
תמיד תקפיד לשלב תמונוות בפוסטים שלך. לא לשווא נאמר, תמונה שווה אלף מילים. תמונות המשתלבות בפוסט מוסיפות עניין וצבע, ולפי מחקרים אף מחזיקות את הגולש זמן רב יותר בבלוג. אני אוהב לשלב תמונה אחת בכל פוסט, כזאת שמעבירה את הרעיון המרכזי של המאמר. צלם תמונות במצלמה דיגיטלית או במצלמה המשולבת בסמארט פון שלך. תמיד תצלם הרבה יותר ממה שאתה חושב שאתה זקוק. יהיו מקרים בהם תצטרך לערוך את התמונה. ניתן לעשות זאת בכלים שכבר יש לך ומובנים במערכת ההפעלה. על מנת לשנות את גודל התמונה אני משתמש בצייר של מערכת ההפעלה חלונות (ניתן למצוא את האפליקציה בתפריט עזרים). ועל מנת לערוך את התמונה, ולחתוך חלקים מיותרים, אני עושה שימוש בתוכנת microsoft office picture manager, שניתן למצוא בתפריט microsoft office.
אני מקווה שהצלחתי לעורר אותך ולהניע אותך לפעולה, להקים בלוג משלך, ולהצטרף לרשימה ארוכה של בלוגרים שבעי רצון, שנהנים לכתוב לרשת האינטרנט.

הישאר מעודכן וקבל מתנה: