ספרים שמלמדים להרוויח כסף באינטרנט - אמת או הונאה?

אם אתה מחפש זמן מה שיטות להרוויח כסף באינטרנט אז אין לי ספק שנתקלת בהמון ספרים שמבטיחים לך שרק אם תקנה אותם, אתה תלמד איך להרוויח מאות דולרים ביום, או איך להרוויח אלפי דולרים ביום. מטרת הספרים הללו, (ברובם המכריע) היא לא ללמד אותך כיצד לעשות כסף. מהי מטרתם? למכור לך. פשוט מאוד, למכור לך את הספרים הללו, כדי שאלה שמוציאים לאור את הספרים הללו יוכלו להרוויח את הסכומים האסטרונומיים שהם מבטיחים לך שתרוויח כאשר תרכוש את הספר שלהם.

 
אם אתה מהיר מחשבה, בוודאי עוברת בראשך המחשבה, רגע אחד, אז בעצם המפתח לעשות כסף גדול באינטרנט הוא לייצר כזה ספר ולמכור אותו באמצעות אתר ClickBank. וכך לעשות כסף באינטרנט. אם חשבת על כך, אז אתה לא רחוק מהאמת. אבל זה לא מתאים לכל אחד. אני למשל לא הייתי מסוגל לקחת כסף מאנשים בשעה שאני יודע שאני לא נותן להם ערך אמיתי לכספם. קוראים לזה מצפון. כלומר אם אתה רוצה לעשות כסף מהאינטרנט בשיטה הזאת, אז יש מצב להרוויח הרבה, אבל אתה צריך להיות אדם חסר מצפון. אלא אם כן, אתה עומד בהבטחתך, כך שאם הכותרת של הספר שלך צועקת איך לעשות אלף דולר ביום מטוויטר, עומדת במבחן המציאות. איך יודעים שזה עומד במבחן המציאות? אם נתת את הספר שלך לקבוצת טסטרים – אנשים מן היישוב, והם למדו והכניסו לפעולה את מה שכתוב בספר והצליחו לממש את ההבטחה, אז הספר עומד במבחן המציאות. לא צריך שכולם יצליחו, אם מתוך 10 אנשים יצליחו 5 או אפילו 4 סימן שהספר שלך אכן מספק את הסחורה.

לצערי הרב ראיתי שיש הרבה ספרים כאלה שרק מבטיחים הרים של זהב, אבל בפועל מי שינסה להוציא אותם לפועל במקרה הטוב ירוויח כמה מאות שקלים בודדים בחודש. מה הספרים הללו מוכרים לך? הם מוכרים לך את החלום האמריקני, החלום להתעשרות מהירה בן לילה. אם זה מה שאתה מחפש תשכח מזה. אם זה מה שאתה רוצה, אז אתה מוזמן לעבור לאתר הבא. אני לא אמכור לך מצג שווא. אני לא מאמין בשיטות מהירות לקחת כסף מאנשים ולהשאיר אותם אחר כך מתוסכלים. אני גם לא חושב שזהו מודל עסקי מוצלח. הלקוחות לא פראיירים ומי שרוצה להרוויח באינטרנט לאורך זמן חייב לחשוב מהצד של הלקוח ולהעניק ללקוח תמורה הולמת, אפילו יותר ממה שהלקוח משלם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: