כיצד ליצור הכנסה נוספת בלי אתר אינטרנט משלך



האם ניתן להרוויח כסף באינטרנט וליצור מקור הכנסה נוספת ללא אתר אינטרט ואף ללא בלוג? רבים מעוניינים ליצור לעצמם מקור להכנסה נוספת אבל די מהר יורדים מהעניין מכיוון שהם מבינים שהדבר כרוך בהקמת אתר אינטרנט, או לפחות ביצירת בלוג עשיר בתוכן. למרבית האנשים אין את הזמן והסבלנות להתחיל להקים אתרים ובלוגים, לכתוב תכנים, ולקדם אותם במנועי החיפוש. אם כן מה אפשרי עבור אנשים אלה?
ליצור הכנסה נוספת
אם אתה רוצה ליצור לעצמך מקור הכנסה נוספת מבלי הצורך באתר אינטרנט, ואפילו לא בלוג, יש כמה דברים שאתה עדיין יכול לעשות, ולהרוויח. ראשית, מילוי סקרים. ניתן להרוויח כסף תמורת מילוי סקרים, וזה אחד הדברים הצדדיים שגם אני עושה. יחד עם זאת צריך לשים לב היטב לאיזה אתר נרשמים, כי בתחום הזה יש גם הונאות. הדרך הבטוחה היא ככלל ברזל לעולם לא לשלם כסף בתמורה לקבל הסקרים. מדוע משלמים לכם כדי למלא סקרים? כי יש חברות מסחריות, ואף חברות מחקר שזקוקות לדעות של אנשים אמיתיים לצרכים השיווקיים שלהן. בימנו כאשר מתקשרים לאנשים לביתם ומבקשים מהם להשיב על שאלות סקר, לרוב נתקלים בחומה בצורה, ובניתוקים. אנשים לא מעוניינים לבזבז את זמנם כדי לענות על עשרות שאלות. אנו חיים בעידן שבו הכול קורה מהר, ואנשים מאוד עסוקים, לא חסר מה לעשות, רק מעטים ישיבו על סקר טלפוני מתוך שעמום. לכן, הדרך הטובה ביותר עבור החברות הללו, היא ליעד תקציב כלשהו בעבור הסקרים, וזה שווה להם.
יש חברות המציעות תשלום בעבור קריאת אימיילים וגלישה באתרים. גם כאן לא מדובר בסכומים רציניים, וצריך לקרוא הרבה מאוד אימיילים, ולגלוש בהרבה אתרים כדי להרוויח משהו, אבל אלה הם סכומים קטנים המצטברים עם הזמן.
דרך אחרת ליצור הכנסה נוספת ללא אתר אינטרנט או בלוג משלך, היא באמצעות אתר 20 שקלים. עבור על ההצעות השונות, ובדוק האם יש משהו שגם אתה מסוגל לעשות. הירשם לאתר והעלה הצעה. יש אנשים שמרוויחים יפה מאוד מביצוע משימות שונות באתר הזה בעבור גולשים אחרים.
עוד דרך להרוויח כסף ללא אתר אינטרנט משלך היא באמצעות מכירת מוצרים באתר איביי. מדובר באחד האתרים הרווחיים ביותר, שמחולל מיליוני דולרים מדי יום. הירשם לאתר, הצע מוצרים כלשהם למכירה, ותתחיל להתנסות בלהרוויח כסף מאתר זה.

הישאר מעודכן וקבל מתנה: