כמה כסף אפשר לעשות מיוטיוב

-->
אז אתה רוצה להרוויח כסף מיוטיוב, ותוהה כמה כסף אפשר להרוויח מזה?  בעבר האנשים היחידים שהרוויחו כסף מ YouTube היו משווקי אינטרנט, שמדיום זה היווה עבורם ערוץ שיווקי. כלומר, הרווחים הגיעו לא באופן ישיר מערוץ זה, אלא הוא שימש כלי לקידום ערוצים אחרים, שמהם ניתן היה להרוויח כסף. מאז השתנו פני הדברים וכיום אפשר לעשות כסף באופן ישיר מיוטיוב. בהתחלה כאשר חברת גוגל רכשה את יוטיוב, עדיין לא היה לה מושג מהיכן יגיע הכסף ומה יהיה המודל העסקי של אתר זה. על אף שהיה מאוד פופולרי, גוגל עדיין לא הרוויחה ממנו כסף, עד שנכנס המודל העסקי של מודעות פרסום.
כמה כסף אפשר לעשות
יחד עם זאת, לא כל מי שמעלה סרטים ביוטיוב, זוכה באופן אוטומטי להרוויח כסף מזה. ליוטיוב יש תוכנית שותפים וראשית צריך להירשם לתוכנית כדי להיות שותף, ולקבל כסף בתמורה לצפיות בסרטים מקוריים שלך, שאתה מעלה. אתר יוטיוב הוא אחד האתרים הפופולאריים ביותר בעולם, וזוכה למיליארדי ביקורים וצפיות מדי יום. האתר מייצר הכנסות מהפרסומות המלוות את הסרטים, וממוקמות בשטח של עמודי האינטרנט.

על מנת להיות שותף YouTube ולהתחיל לייצר הכנסות ורווחים, תחילה עליך לבדוק האם יש לך סרטים מקוריים, כאלה שאתה עצמך יצרת. אם יש לך מצלמה דיגיטלית, די בקלות אתה יכול להפיק סרטים קצרים המתאימים לערוצי YouTube ולהעלות אותם.

השלב הבא הוא להירשם לתוכנית השותפים של יוטיוב . כאן חשוב לציין שלא כל אחד מתקבל, וביוטיוב, כרגע מאוד בררנים לגבי השותפים שלהם, הם מעוניינים לקבל כאלה שיש להם מאגר גדול של סרטים, וצפיות מרובות. אם עדיין אינך רשום לתוכנית של גוגל AdSense עשה זאת בטרם תגיש בקשה להיות שותף ביוטיוב. אם אתה כבר רשום לאדסנס, אתה יכול לעבור לשלב הבא.

אז כמה כסף אפשר להרוויח מ YouTube? התשובה כמובן אינה חד משמעית, מכיוון שזה תלוי בכמות הסרטים שיש לך, ובמידת הפופולריות שלהם, כלומר כמות הצפיות. סרט שנצפה על ידי מיליוני משתמשים ירוויח יותר כסף מכזה שנצפה על ידי אלפי משתמשים. יחד עם זאת ניתן לראות כיצד אחרים הצליחו להרוויח מיוטיוב. שרה דוסולט, העלתה סרטים בנושא של בריאות ודיאטה. במקור הכוונה בהפקת הסרטים היתה להפנות תנועת גולשים אל אתר הבית, שהוא אתר שעוסק בנושא בריאות ודיאטה, אלא שעם הזמן היא התחילה להבין שהסרטים יכולים לשמש לא רק כמנוע להביא גולשים אל האתר שלה, אלא אף להוות מודל עסקי בפני עצמו, כזה שמרוויח כסף. 

כסף באינטרנט - שאלות ותשובות

לעשות כסף מאימפריית אינטרנט

הישאר מעודכן וקבל מתנה: