להרוויח כסף באינטרנט ללא מאמץ ?





 האם ניתן להרוויח כסף באינטרט ללא מאמץ? אני חושב שכל דבר שיש לו ערך, הוא גם דבר שמושג במאמצים. אני הולך לתת לך כל כך הרבה אינפורמציה מעולה, שאתה פשוט לא תפסיק לקרוא. אתה תתפעל ותרצה ללכת וליישם את הדברים, כדי ליצור לעצמך כסף. והדבר הטוב ביותר הוא שאני חושף בפניך את כל הסודות והטריקים הקטנים, ללא כל תשלום. אל תטעה! אני יודע שפעמים רבות אנשים נוטים לזלזל במשהו שהם מקבלים בחינם. אבל המידע שאני כאן מציג הוא בעל ערך עצום, אפילו יותר ממידע שקיים בספרים שעולים 97$. אוקי, אתה לא חייב כמובן לשמוע לי, אתה יכול ללכת ולרכוש את הספרים הללו של הגורואים, ולהוציא מאות דולרים, כדי שהם ילמדו אותך איך לעשות כסף. כבר שמעתי על אנשים שרכשו את הספרים האלה, והרגישו כאילו מישהו נתן להם אגרוף בפרצוף. אני אציג בפניך משאבים יוצאים מן הכלל, ומידע חשוב שיעזור לך לנצל את השוק הזה של עשיית כסף מהאינטרנט.
כסף באינטרנט ללא מאמץ
מהו הסוד האמיתי לעושר? מהו כלל הזהב? אפשר לומר הרבה מאוד דברים על כסף ועל התעשרות, אבל אם למצות את הכול במילה אחת, אז אני אומר לך עכשיו את המילה הזאת - נכסים! האם יש לך נכסים, ומהו ערכם של הנכסים הללו? האם הם שווים משהו? אבל מעבר לזה, כמה נכסים יש לך. לעשירים בהחלט יש נכסים, הרבה מאוד נכסים, והשווי שלהם אדיר. אבל זה לא משנה כרגע השווי. חברת גוגל בשנת 1999 לא היתה שווה הרבה. אפילו לא היה לה מודל עסקי. אבל היא היתה נכס שנבנה על ידי שני סטודנטים מאוניברסיטת סטנפורד – לארי פייג' וסרגיי ברין. כיום גוגל שווה יותר ממאתיים מיליארד, אתה יכול לדמיין לעצמך בכלל סכום עצום שכזה? אבל מדובר בנכס אשר מניב כסף. כי אם זה לא מניב כסף, אז אין לזה ערך.

אך ורק נכסים אשר מכניסים כסף, יכולים לאפשר לך להתקדם כלכלית, ולהניח את היסודות ליצירת הנכס המניב הבא. אם אתה אדם שאפתן שמאוד רוצה להצליח ולהתעשר, אז אתה תתקדם בכל פעם בעוד צעד ועוד צעד קדימה, עד אשר תגשים את שאיפותיך. אז מה עושים בינתיים? אם אתה רציני לגבי עשיית כסף, מעבר לכך שעליך להתעמק באינפורמציה החשובה באתר זה, הרי שכדאי שתבקר ותקרא כל מילה באתרים הבאים:

אתר איך לעשות כסף ואתר עבודה מהבית.
יש אנשים שפיתחו מוצרים ייחודיים משלהם, והם מוכרים אותם ועושים מהם כסף, זאת אחת הדרכים הטובות ליצור עסק און ליין – מוצר שובר קופות, שמחולל מבול של כסף. ייתכן שזאת גם צריכה להיות השאיפה שלך לטווח ארוך, אחת המטרות שאתה יכול לתזמן לעוד שנה וחצי או שנתיים מהיום. אבל שוב, מה בינתיים? מה עד שתתחיל להעלות רעיונות, ולפתח אותם, ולעבוד על מוצר חדש וייחודי משלך? סבלנות, אנחנו כבר מגיעים לזה, אבל חשוב שתראה את התמונה הגדולה. הדרך הבטוחה לבנות עסק מצליח ומשגשג באינטרנט הוא באמצעות יצירת מוצרים משלך. ואיך אני יודע שזה נכון? כי זה מה שכל המומחים עושים. שים לב, זה לא מה שהם יגידו לך, הם יספרו לך דברים אחרים. אבל אני כבר מזמן הבנתי שצריך לא רק להקשיב למה שהבן אדם אומר, אלא לשים לב היטב למה שהוא עושה.
רעיונות מדהימים פורצי דרך, מנצחים במשחק פעם אחר פעם. אתה בונה את הבסיס, אתה משקיע ביסודות. אבל כידוע יסודות טובים יחזיקו היטב את הבניין, כך יסודות מוצקים יחזיקו היטב את העסק הווירטואלי שלך ויתמכו בו. מכאן אתה יכול רק לצמוח ולגדול. גם אתה יכול ליצור לך עושר און ליין, גם אם אין לך תקציב בכלל, וליהנות מהכנסה נוספת. כי ברגע שאתה מתחיל ליישם את הנוסחה, אז אתה מאיץ קדימה את תהליך עשיית הכסף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: