כסף באינטרנט – שאלות ותשובות

שאלה:
אני בן 20, לא התגייסתי לצבא עקב בעיות בריאותיות. יש לי עקמת קשה בגב, ואני גם לא מצליח למצוא עבודה כלשהי, האם אני יכול להרוויח כסף דרך האינטרנט מהבית?

תשובה:
על מנת להרוויח כסף באינטרנט אתה צריך ללמוד את השיטות ואת הדרכים הנכונות. אבל אתה גם זקוק לתמיכה ולעזרה, מכיוון שבכל שלב בתהליך עלולה לצוץ שאלה, בכל צעד ובכל שעל עלולים להתעורר קשיים. אתה זקוק לכלים יעילים, ולידע. איך לחולל הכנסות, מה צריך לדעת, איך לעשות את זה. כאשר יש לך נוסחה ויש לך שיטה, כל מה שנותר לך לעשות הוא לבצע את זה ולהוציא את זה לפועל. זה בדיוק כמו שיש לך רהיט להרכבה, ואתה פועל על פי ההוראות שבמדריך על מנת לחבר חלק אל חלק, עד שאתה משלים את המשימה ולבסוף רואה את המוצר המוגמר לנגד עיניך.

מה אתה לומד בדרך בתהליך עשיית כסף דרך האינטרנט מהבית? אתה לומד מהן מילות מפתח, וביטויי מפתח. איך לבחור מילות מפתח מנצחות ולהתמקד בהן. אתה לומד למדוד את התחרות בשוק אודות ביטויי מפתח ספציפיים. מצד אחד כמה אנשים מדי חודש מחפשים את הביטוי הזה, כלומר עד כמה הוא פופולרי, מצד שני אתה בודק את היקף התחרות אודות הביטוי הזה. אתה לומד אודות בלוגים. איך להקים בלוג, כיצד לכתוב תכנים רלוונטיים, תוך כדי שימוש נכון במילות המפתח וביטויי המפתח. כיצד להוסיף פרסומות לבלוג, ולהרוויח כסף משטחי פרסום בבלוג שלך. אתה לומד איך לקדם את הבלוג שלך ברשת האינטרנט העולמית, כך שיעלה גבוה כאשר מישהו מחפש אינפורמציה ברשת האינטרנט, הרלוונטית לתכנים בבלוג שלך.

תתפלא אבל למצב רוח שלך ולמוטיבציה שלך תהיה השפעה דרמטית לגבי התוצאות שתשיג בכל העניין הזה של לעשות כסף. כאשר אתה יודע שיש מי שמשיב על השאלות שלך עוזר לך ותומך בך, זה הרבה יותר קל מאשר ללכת לבד. כאן אתה יכול ללמוד אודות טכניקות קיימות וחדשות לגבי עשיית כסף באינטרנט


שאלה:
כמה כסף צריך להשקיע בעסק באינטרנט?

תשובה:
אם אתה שוקל להקים עסק כלשהו ברשת האינטרנט, אז זוהי באמת אחת השאלות שעולות במוחך במוקדם או במאוחר. זה מעניין שקיבלנו את אותה השאלה מכמה האנשים, באותו היום. למעשה אפשר לומר שזאת שאלה טובה, שכמעט בכל יום מישהו אחר שואל. נכון שהקמת עסק קטן באינטרנט זה עניין זול מאוד יחסית להקמת עסקים בעולם האמיתי. יחד עם זאת יהיו נקודות שבהן תצטרכו להשקיע כסף. לא מדובר בכסף גדול, אלא בעשרות שקלים או מאות שקלים בנושאים של רכישת דומיין, פרסום בגוגל, ורכישת תכנים מוכנים. יחד עם זאת אם אתם באמת קצרים בכסף, אתם יכולים לעשות הכול חינם, כמובן שבמקרה זה תצטרכו לבצע הכול בכוחות עצמכם, ולהשקיע יותר זמן ועבודה קשה. עם הזמן אתם תצברו תנופה ומומנטום, ותתחילו לראות את הכסף האמיתי.

שאלה:
איך אני יכולה להקים עסק באינטרנט בחינם לגמרי? אין לי בכלל כסף לשים או להשקיע, אני מעוניינת במערכת כזאת שתעשה עבורי כסף, אבל שלא תעלה לי אפילו שקל אחד, האם זה אפשרי?

תשובה:
זה אפשרי לעשות כסף מבלי להשקיע כסף בכלל. אבל תצטרכי להשקיע יותר עבודה.


שאלה: כמה זמן לוקח עד שמרוויחים כסף באינטרנט?

תשובה:
זאת שאלה יוצאת מן הכלל. זה אכן לוקח זמן עד שמתחילים לראות כסף.  אם תסתכל על כל עסק בעולם האמיתי, תגלה שלפעמים לוקח בין שנה אחת ל 5 שנים עד שמגיעים לנקודת איזון, כלומר להחזר השקעה. באינטרנט זה הרבה יותר קל, אבל לא מדובר בהתעשרות מהירה.

כדי לעשות כסף אמיתי נחוץ להשקיע את הזמן, זה לא שעובדים שעה בשבוע והכסף זורם אל חשבון הבנק, מומלץ להשקיע משהו כמו 10 שעות שבועיות, כדי לקדם את הדברים ולהביא אותם לבשלות כזאת שתאפשר לכם להרוויח כסף. אבל יש אנשים שאומרים שבקושי הם מסוגלים להקדיש שעה אחת בשבוע לעניין, אתה יודע מה, אם זה הזמן שאתה מסוגל להשקיע, אז לפחות תשקיע את השעה הזאת. ההתקדמות תהיה איטית בהרבה, אבל עדיין תהיה התקדמות כלשהי. לאט אבל בביטחון אתם תיבנו את היסודות שלכם לעשות כסף ברשת. זה יכול לקחת זמן, אבל אני אומר לכם מה שאני תמיד אומר לאלה שמתאכזבים מזה שזה לוקח זמן. מה שאני אומר להם הוא שבכל מקרה הזמן יעבור. בין אם תעשו את הדברים ובין אם לאו. אז מה אתם מעדיפים שבעוד שנה מהיום עדיין תהיו באותו המקום בו אתם נמצאים היום? או שאתם מעדיפים ליצור לעצמכם נוכחות כלשהי באינטרנט, ולהיות כבר עם יסודות מוצקים ברשת?

הישאר מעודכן וקבל מתנה: