לעשות כסף מאימפריית אינטרנט

מהי אימפריית אינטרנט, ואיך אפשר לעשות מזה כסף? כאן אנחנו מדברים על להיות ספק תוכן. אם תסתכל על אתרי מאמרים כמו  אתר Articles או אתר Reader   תגלה שהם ספקי תוכן. בכל יום עולים לאתרים הללו בין עשרות עד מאות מאמרים חדשים. האתרים הופכים לדינוזאורים של אינפורמציה. למעשה אם היו מאגדים מאמרים מאותו התחום לספר, אפשר היה ליצור בכל יום ספרים חדשים רק מהכמויות האדירות של המידע המתפרסם שם. זוהי אחת הדרכים לעשות כסף מיצירת אימפריית אינטרנט – אימפריית תוכן.

כסף ברשת האינטרט
דרך אחרת ליצירת אימפריית אינטרנט היא על ידי יצירת  רשת ענפה של אתרים ובלוגים. אפשר לעשות את זה על ידי שותפות בין כמה אנשים. ממש כפי שיש בתחום המוזיקה להקות שעובדות יחד מנגנות ושרות כדי ליצור מופע ודיסק, כך מתאגדת  יחד שותפות של מספר אנשים דעתניים שיש להם את אותו החזון ואותה המטרה, להרוויח כסף מרשת האינטרנט.

האנשים הללו מפיצים מידע ומשמשים כספקי תוכן לאינטרנט, בכל יום הם כותבים עוד ועוד תכנים ומעלים אותם אל האתרים שלהם. הם עושים זאת באמצעות הקמת בלוגים חדשים, אתרים חדשים, פורומים, מאות סרטונים חדשים המועלים לאתר יוטיוב, והקמת קבוצות בפייסבוק. הם משתמשים בטוויטר, ובאתרי רשתות חברתיות, וכך הם  יוצרים מערכת בלתי ניתנת לעצירה, מערכת שמושכת הרבה מאוד גולשים וקוראים שמגיעים כדי לצרוך את התכנים ולקרוא את המידע.

כמובן שצריך לארגן את המידע באופן מסודר לפי קטגוריות ונישות, ולא לערבב נושאים של דיאטה יחד עם נושאים של עשיית כסף, חיסכון, וברכות ואיחולים. המידע צריך להיות מאורגן באתרים ובלוגים ייעודיים.
אבל זוהי אחת הדרכים ליצור אימפריה באינטרנט ולעשות מזה הרבה כסף.

הישאר מעודכן וקבל מתנה: