אז מה באמת צריך לעשות כדי להרוויח כסף באינטרנט?

בשעה שאתה מתעמק בכל מילה במאמר זה, תתבהר לנגד עיניך התמונה השלמה לגבי עשיית כסף ברשת האינטרנט. זוהי אינה הדרך היחידה להרוויח, אך אחת הדרכים המקובלות ביותר במרחבי הסייבר ספייס. אני יודע, כל הזמן אומרים לך שכדי לעשות כסף באינטרנט אתה צריך לבחור נישה שבה אתה מעוניין להיות פעיל, לרכוש דומיין, לשכור אחסון לאתר, לעצב  ולבנות את האתר שלך, לכתוב תכנים לאתר, לקדם אותו במנועי החיפוש. אתה אולי עכשיו מבין למה עד עכשיו לא עשית כסף מהאינטרנט? למעשה זוהי הסיבה שמרבית האנשים מתקשים להרוויח כסף ברשת האינטרנט. מהי הסיבה? שיש יותר מדי דברים לבצע. עכשיו, תראה אני לא אומר שכל זה לא נכון, בהחלט זוהי שיטה ראויה לסלול את הדרך לעבר הכנסות און ליין, ורבים עושים זאת.
אבל תראה מה קורה לאדם הממוצע. האדם הממוצע קורא את התכנים ומתחיל להבין מה עליו לעשות. הוא מבין שהוא צריך לבחור נישה. נניח שיש לו מושג, והוא מחליט לכתוב על התחביב שלו, צילום. עכשיו הוא צריך לפנות לאתר שמוכר כתובות אינטרנט, דומיינים, ורוכש לו כתובת באינטרנט. יופי יש לו כתובת, אבל אין לו אתר. אז הוא פונה לחברת אחסון שמציעה חבילה של הקמת אתר פלוס אחסון. בשלב הזה הוא צריך ללמוד הרבה מאוד, לגבי הקמת אתרים, לגבי עיצוב אתרים, כדי לבנות את הפלטפורמה לאתר שלו. במקרה הספציפי הזה מכיוון שהוא אוהב לצלם, אז אין לו בעיה לשלב תמונות באתר, אבל אילו הוא היה בוחר בנישה אחרת, אז הוא היה צריך גם להשיג תמונות מקוריות לאתר שלו. עכשיו הוא מבין שאולי יש לו אתר, אבל ריק לחלוטין. כעת הוא צריך למלא אותו במאמרים וכתבות, ליצוק לתוכו תוכן. הרי בסופו של דבר אנשים שיגיעו לאתר שלו, יצרכו את התכנים. אז הוא מתחיל ללמוד אודות כתיבה, איך לכתוב מאמרים, כיצד להוציא תחת ידו כתבות מעניינות, איך לכתוב כותרות מושכות עין, ואיך לרתק את הקוראים.
אבל אפילו אחרי כל מה שהוא למד ועבר עד כה, עדיין אין הוא רואה שקל אחד לרפואה ממאמציו. מדוע? מכיוון שהוא עדיין לא קידם את האתר שלו, כאשר מישהו מחפש משהו בתחום צילום דיגיטלי, האתר שלו מופיע אי שם עמוק בתוצאות החיפוש בעמוד 32. עכשיו הוא מתחיל להבין שעליו לבצע קידום אתרים בעבור האתר שלו, אחרת איש לא יגיע אליו, אף אחד לא יבקר בו אפילו פעם בשנה, והוא לא ירוויח שקל שחוק.
אז הוא מתחיל ללמוד אודות קידום אתרים, מילות מפתח, כתיבה ידידותית עבור מנועי החיפוש, בניית לינקים, הפצת מאמרים לאתרי מאמרים. הוא לומד איך לעשות שימוש בטוויטר ופייסבוק על מנת למשוך גולשים אל האתר שלו. במקום שתעבור את כל התהליך בעצמך ובכל שלב תגלה שיש עוד משהו לעשות, הצגתי בפניך את התמונה השלמה. במאמר אחד אני לא יכול ללמד אותך את התורה כולה, אבל לפחות אתה מבין מה אתה צריך  ללמוד בדרך, אם אתה מעוניין להרוויח כסף בדרך הזאת.

הישאר מעודכן וקבל מתנה: