לעשות כסף באינטרנט ממאסטר שף

 לעשות כסף ממאסטר שף
מתוך מאסטר שף (צילום מסך)
האם באמת ניתן לעשות כסף באינטרנט ממאסטר שף? התשובה המידית היא כן, אפשרי בהחלט, ואני לא מתכוון לכך שתלך לתוכנית מאסטר שף, ותיזכה ואז כתוצאה מזה תעשה כסף. למעשה אני רוצה להראות לך דרך כיצד להרוויח כסף באמצעות האינטרנט, ותוכנית הריאלטי שעליה אנו מדברים היא רק דוגמה. מדוע אני מציג דווקא את הדוגמה הזאת? פשוט מאוד, מכיוון שזה משהו שאני בעצמי עשיתי, משהו שהתנסיתי בו, כך שאני מרגיש שיש לי מספיק ניסיון על מנת לדבר על זה, להדריך ולהראות לך כיצד ליצור מזה הכנסה נוספת.



אני לא אשמור את הקלפים צמוד לחזה, אלא אחשוף כאן בפניך את הכל. כחודשיים לפני שעלתה מאסטר שף לאוויר, כבר הופיעו בערוץ 2 תשדירי פרומו אודות תוכנית הריאליטי החדשה שתעלה בקרוב. מייד הקמתי בלוג בעברית שנקרא מאסטר שף, להערכתי זה היה הבלוג העברי הראשון בנושא זה. כתבתי אודות התוכנית בחו''ל, ונתתי הסבר קצר לגבי מהות התוכנית. באותה התקופה זכיתי לכמויות מינוריות של גולשים לאתר, משהו כמו בין 10 ל 30 גולשים ביום, מה שהיתרגם להכנסות נמוכות, אבל בכל זאת היו איזשהן הכנסות. אבל השינוי הגדול, התפנית המסיבית התחוללה כאשר התוכנית עלתה לאוויר. והיא מהר מאוד צברה תאוצה, ובכל שבוע נשברו שיאים חדשים. פעם היא עברה את ה 30 אחוזי רייטינג, אחר כך כבר חצתה את ה 36 אחוזי רייטינג. מדובר באחוזי צפייה גבוהים ביותר, אפשר לומר מתוך האחוזים הללו, שצפו בתוכנית כמעט מיליון איש. מה שקרה הוא שהבלוג שלי באותן השבועות קיבל זינוק אדיר של גולשים, ראיתי מאות על מאות של גולשים נכנסים לאתר (איך אני יודע? רואים את זה בדוחות של הבלוג ), היו ימים של קרוב לאלף גולשים. הכניסות המטורפות הללו הביאו להכנסות ולממון שנרשם לזכותי. אתה מבין, אנשים צופים בטלוויזיה בתוכנית, ואחר כך הם מחפשים על זה מידע נוסף באינטרנט.  יש אנשים שפספסו את התוכנית או חלק מהתוכנית והם מעוניינים לקבל תקציר אודות מה שהיה בתוכנית, והאתר הזה מהווה פתרון מעולה עבורם, כי הם יכולים בזמן קצר מאוד, לקרוא ולהבין מה בדיוק היה בתוכנית. יש אנשים שצפו בשידור, אבל בכל זאת נהנים לקרוא מה כתבו אודות השידור שראו. כך או כך רבים מחפשים אינפורמציה און ליין אודות תוכניות ריאלטי.

אז מהי המסקנה, וכיצד גם אתה יכול להשתמש בזה. לכתוב על נושא חם, לסקר נושא בוער, תמיד עשוי להביא לך כניסות רבות לאתר, וכאשר מדובר בתוכניות ריאלטי הרי שהבלוג שלך יכול למשוך אותם כמו במגנט. אנשים כיום מאוד אוהבים תוכניות ריאלטי, אלה הן התוכניות הפופולריות ביותר, שחורכות את המסך בשיאים חדשים של רייטינג, ומפתיעות אפילו את הזכייניות עצמן, לנוכח ההצלחה עצומה שלהן. אם גם אתה רוצה להשתתף בחגיגה, ולא רק כצופה, אלא גם כאחד שמרוויח מזה כסף אמיתי, אז אתה יכול לנסות ולעשות את אותו הדבר. אתה אפילו יכול לראות את הדוגמה של האתר שלי. פשוט היכנס לאתר מאסטר שף – סיקור תוכנית הריאלטי  וצפה בדוגמה כיצד זה בוצע וכיצד זה נעשה. אתה לא חייב לסקר את מאסטר שף, אתה יכול לעשות את זה עם כל תוכנית ריאלטי פופולרית אחרת. באופן הזה אתה גם נהנה לצפות בתוכנית האהובה עליך, וגם עושה בדרך מזומנים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: