להרוויח כסף באינטרנט – כיצד המיליונרים החדשים עושים כסף

מהי האסטרטגיה להרוויח כסף באינטרנט, ולוודא שתמשיך להרוויח את הכסף הזה פעם אחר פעם, ללא הרף.

אחת השיטות שבה נוקטים המיליונרים החדשים באינטרנט הוא יצירת מוצרי אינפורמציה ושיווקם לקהל הרחב באינטרנט. מוצרי אינפורמציה הם אותם ספרי pdf שעוסקים באיך לעשות כסף, שיטות לקדם את העסק, איך להרוויח כסף מטוויטר או איך לפתח ריבועי שרירים בבטן. אבל את הכסף הגדול עושים ממוצרי אינפורמציה יקרים יותר מספרים. קורסים שמלמדים כיצד להקים אתרים, סדרת סרטוני וידיאו שמדגימים כיצד ליצור לעצמך הכנסה נוספת בקלות, איך לנצח את הבורסה ולעשות כסף בשוק ההון. האפשרויות הן אינסופיות וברגע שעלית על נישה שמעניינת הרבה אנשים, יש לך הזדמנות עסקית לעשות הרבה מאוד כסף.


היתרון הגדול הוא שאתה הופך ליצרן, ומי שעושה את הכסף הגדול באינטרנט הם היצרנים, הם אלה בעלי המוצרים אשר משתמשים במשווקים האחרים כדי לקדם את עסקיהם. בוא נאמר שישנה נישה מסוימת, כלומר תחום מסוים, שאתה בקי בו, ומתעניין בו כבר שנים. קראת כבר המון ספרים בתחום הזה, ואתה מבין בו היטב. אם אתה למשל מתעניין שנים בגולף ומשחק גולף, אתה יכול לכתוב ספר בנושא שיעזור לאנשים אחרים שמעוניינים לשפר את עצמם בתחום זה, ולהעניק טיפים מועילים. דוגמה אחרת, נאמר שאתה אחד שנוסע המון בעולם ומטייל, אתה יכול לכתוב ספר אודות טיולים, אולי ספר על טיול ספציפי למדינה ספציפית ולכלול בו המון טיפים בעלי ערך למי שמעוניין לצאת לטיול כזה. המידע בספר הזה עשוי לחסוך למטייל הרבה מאוד כסף, היתרון הגדול הוא כאמור בכך שברגע שאתה משיק מוצר משלך, יהיו הרבה מאוד אנשים שירצו לקדם את המוצר תמורת עמלה.


תאר לעצמך מאות, ולפעמים אלפי משווקים באינטרנט, שמקדמים את המוצר שלך. הם בונים אתרים, מושכים תנועת גולשים אל האתרים הללו, ומפנים את הגולשים אל אתר המכירה שלך - אתר מכירת המוצר. בכל פעם שלקוח רוכש את המוצר, אתה מקבל כסף והמשווק מקבל את חלקו. אתה לא משלם למשווקים עבור מאמצי השיווק שלהם, אתה לא המעסיק שלהם, אין ביניכם יחסי עובד- מעביד, כך שאינך חייב להם דבר. המשווקים מקבלים את חלקם, אך ורק מתוך עסקאות שבוצעו בפועל. אם לקוח התחרט והחזיר את המוצר, העמלה של המשווק תוחזר ללקוח באופן אוטומטי. אתה לעולם לא תשלם כל עוד לא נכנס כסף, העמלה נגזרת אך ורק מתוך רווחים שבוצעו בפועל.
 

הישאר מעודכן וקבל מתנה: