כמה כסף?

כמה כסף, זוהי שאלת מיליון הדולר שחוזרת שוב ושוב, בהרבה מאוד סיטואציות בחיים. ככל הנוגע לעניין הפיננסי אנשים תמיד מתעניינים לדעת כמה כסף האחר מקבל לידיו. כמה מרוויחה השחקנית הזאת והשחקנית ההיא. האם מישהו יודע כמה כסף מרוויחה עירית ענבי מהלוטו? מי מקבל למופע אחד של 40 דקות סכום אסטרונומי של 150,000 שקלים? (ביום העצמאות - אביב גפן, אייל גולן ועידן רייכל).
כמה כסף
המשכורות והסכומים נחשפים, אנחנו למשל יודעים שמנכ''לים ובכירים בחברות הביטוח ובבנקים מקבלים סכומים אדירים שכל אחד מאיתנו היה יכול רק לחלום עליהם. על פי נתוני עיתון הכלכלה דה מרקר, גדי לסין, נשיא ומנכ''ל שטראוס מקבל משכורת של 770,000 שקלים בחודש. האם הייתם מוכנים לקבל שכר בגובה זה? אין לי ספק שאתם עכשיו מחייכים ומהנהנים לעצמכם. אגב זה יוצא יותר מ 25,000 שקלים ליום עבודה אחד. היה מתאים לכם לקבל עשרים וחמישה אלף שקלים תמורת יום עבודה? אני לא מתקשה לנחש מהי התשובה. יחד עם זאת תתפלאו לשמוע שיש אנשים שלא היו שמחים לקבל את השכר הזה, למעשה הם כנראה היו מתנגדים אילו הוצע להם לקבל את המשכורת שצוינה כאן. למה? ומי הם אותם אנשים? עקיבא מוזס מנכ''ל כיל למשל שמשתכר שכר של מיליון ושמונה מאות אלף שקלים בחודש. וזה יוצא בחישוב מהיר 60,000 שקלים ליום עבודה אחד. אבל כאן זה עדיין לא נגמר. זוהר לוי, יו''ר דירקטוריון חברת סאמיט מרוויח שלושה מיליון ומאה שישים ושש אלף בחודש, ואם נפרוט את זה ליום בודד, אז זה יוצא בערך 105,000 שקלים ליום עבודה אחד. מתאים לך? נו, למי לא מתאים. וכמה כסף יש לג'סטין ביבר? ההערכות מדברות על סכומים של יותר מ 100 מיליון דולר. עכשיו שבו וחשבו כמה זה יוצא בשקלים.

ישנה שאלה ששואלים אותי כמעט בכל יום, והשאלה הזאת היא, כמה כסף אפשר להרוויח מאתר אינטרנט? יש כאלה שאפילו שואלים האם בכלל זה אפשרי להרוויח מאתר אינטרנט? ובכן, התשובה מונחת כאן לפניכם, ראשית כן, אפשר בהחלט להרוויח מאתר אינטרנט, ולא רק זה אלא שאפילו מבלוג אפשר לעשות כסף. אבל גובה ההכנסה תלוי במספר גורמים. גורם אחד הוא המודל העסקי של האתר. יש אתרי הכרויות שמרוויחים ממנויים, יש אתרים שמוכרים מוצרי חשמל, יש אתרי תוכן, ועוד ועוד. הדבר השני הוא התנועה של הגולשים באתר, זה ממש כמו רייטינג, ככל שיש לך רייטינג יותר גבוה כך אתה יכול להרוויח יותר כסף. אז תסכימו איתי שיש הבדל בין אתר Ynet למשל לבין האתר של לימור שמלמדת שיעורים פרטיים בחשבון. לא כל האתרים אותו הדבר. יחד עם זאת אם אתם אנשים פרטיים והחלטתם להקים אתר אתם יכולים לעשות בו שימוש למנף משהו אחר שאתה עושים. בדיוק כמו בדוגמה של המורה, שמפרסמת את השיעורים שהיא מלמדת, דרך האתר שלה. שימוש אחר הוא אפיליאט, כלומר הפניית לקוחות למוצרים, וכמובן מכירת שטח פרסום באתר שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: