5 סיבות לכישלון בעשיית כסף באינטרנט

כל אחד עושה שגיאות. רק במקום שלא עושים כלום אז גם לא טועים. ישנה שיטה יוצאת מן הכלל לא לטעות והיא לא לעשות כלום. אני רוצה לומר לך שהאנשים המצליחים ביותר הם אנשים שעשו לא מעט שגיאות בדרך. אבל? הם למדו מהשגיאות הללו המון, והמשיכו לצעוד קדימה. יש דווקא כמה אנשים עניים שמעולם לא טעו. הם לא עשו דבר, אז גם לא היתה להם ההזדמנות לטעות. אני בטוח ששמעת את המושג, לאיש ההוא יש את הגישה הנכונה. אבל המילה גישה, היא מילה חשובה, כאשר מדובר בעסקי האינטרנט. בשעה שגישה חיובית, גישה טובה אינה יכולה להבטיח הצלחה, הרי שגישה שלילית בהחלט יכולה להבטיח כישלון.
הנה כמה התנהגויות וגישות אשר יבטיחו כישלון:
1. אני יכול לעבוד כשמתחשק לי לעבוד – טעות, טעות, טעות! אתה לא יכול לעבוד רק כאשר מתחשק לך. עליך להיות מוכן מראש להשקיע שעות רבות וארוכות, בעבודה קשה על מנת להקים ביזנס מצליח באינטרנט.
2. לצפות לעבוד מעט ולהשיג את המטרות והיעדים – אל תצפה שהדברים יהיו קלים. כך במרבית הזמן תהיה צודק מכיוון שלעתים רחוקות הדברים קלים כפי שהם נראים ממבט ראשון מבחוץ. כל צעד לעבר ההצלחה דורש עבודה, זמן וסבלנות. לפעמים דברים לא עובדים כפי שציפית, לפעמים דברים לא מסתדרים, בניסיון הראשון. אתה צריך להיות בעל רצון לנסות שוב ושוב, עד שתצליח. אני זוכר שבשלב כלשהו הייתי צריך לעצב עבור אחד האתרים שלי באנר פרסומת. לא היה לי מושג איך עושים את זה, אבל חיפשתי מידע, ומצאתי כמה סרטים טובים ביוטיוב שהדגימו כיצד לעשות את זה. בהתחלה, לא כל כך הבנתי, וחשבתי שלעולם לא אצליח לעשות זאת, אבל חזרתי אל זה שוב לאחר כמה ימים ושוב ישבתי עם תוכנת העריכה הגרפית, וניסיתי, ולאט לאט כל החלקים נפלו למקום הנכון, והבנתי בדיוק איך עושים את זה.
3. אני יכול להתעשר במהירות! - אתה רחוק מאוד מהמציאות. אבל זה לא רק שאתה שוגה אלא אתה אפילו מסכן את עצמך. יש שם ברשת האינטרנט הרבה מאוד רמאים, שרק ממתינים ואורבים לאנשים שרוצים להתעשר בן לילה. ואם זה מה שאתה מחפש, במוקדם או במאוחר הם יסמנו אותך. זה אפשרי להרוויח פרנסה טובה באינטרנט, אבל אם מישהו אומר לך שזה קל ומהיר, אז תבדוק מה עומד מאחורי זה. אחד הסימנים לגלות את זה היא, לבדוק האם הוא רוצה שתשלם כסף או תרכוש מוצר מסוים בכסף. אם הוא אומר לך שזה קל, אבל אתה רק צריך לקנות את הספר שלו, אז תחשוב שוב.
4. אני לא זקוק לתוכנית עסקית – הנה שוב שגיאה...עסק באינטרנט הוא עדיין עסק. ואותן העקרונות חלים עליו. זה חיוני שתהיה לך תוכנית עסקית.
5. כאשר יש לך עסק באינטרנט משלך, אז אין לך בוס על הראש – שוב טעות. אתה הוא הבוס של עצמך. ואם אתה לא בוס טוב, ואינך משגיח שהמשימות מושלמות והעבודה נעשית בזמן, אז אתה תכשיל את עצמך. עליך לקבוע לך לוח זמנים, לקבוע יעדים שבועיים ויומיים לביצוע, ולעמוד ביעדים הללו.

אאז מה באמת צריך לעשות כדי להרוויח כסף באינטרנט

הישאר מעודכן וקבל מתנה: