מקורות הכנסה באמצעות מוצרי אינפורמציה

אחת השיטות להגדיל את מקורות ההכנסה היא באמצעות מוצרי אינפורמציה. כן אני יודע שמוצרי אינפורמציה לא נמכרים בארץ כמו לחמניות טריות. אך בארצות הברית ובאירופה כבר התרגלו לרכוש את המוצרים הללו בשעה שבארץ הנושא הזה עוד בראשית דרכו. האם באמת אפשר לעשות כסף ממוצרי אינפורמציה? ראשית בואו נסקור מהם מוצרי אינפורמציה. מדובר באיבוק, (באנגלית זה נקרא Ebook) כלומר ספר אלקטרוני, או ספר דיגיטלי. מדובר בסרטי וידאו שמלמדים משהו, או קובצי אודיו להאזנה. ניתן גם לשלב את כל השלושה למוצר אינפורמציה, כאשר סרטי הווידאו מסייעים להדגים באופן חי את מה שמלמד הספר.
הכנסה ממוצר אינפורמציה
כאשר אתה יוצר מוצר אינפורמציה שכזה, אתה יכול במקביל להציע סמינר בנושא, הרצאות פרונטליות ללימוד החומר המועבר במוצר האינפורמציה. אנשים רבים אינם מסתפקים בקריאה של חומר כתוב, או אפילו בצפייה בווידאו שמדגים איך לעשות את הדברים, הם זקוקים ליותר מזה, הם צריכים מישהו שיסביר להם בלימוד פרונטלי כפי שלומדים בבית הספר עם מורה. אולי תתפלא לשמוע, אך הרבה מאוד כסף טמון בשיטה הזאת.
ייתכן שאתה שואל את עצמך עד כמה בארץ באמת אפשר להרוויח מזה כסף? העובדות הן שאנחנו יודעים היטב שברחבי העולם יש מאות אלפי אנשים שעושים שימוש בהרצאות הללו כדי למנף את עסקיהם ולהרוויח הרבה מאוד כסף, אבל האם בארצנו הקטנטונת כזה דבר יכול לעבוד? קל מאוד להשיב על השאלה הזאת מכיוון שיש יזמים בארץ שכבר עשו את זה. לילך דרור מאתר מגירות למשל, התחילה בכך שהיא נתנה לאנשים טיפים חינמיים באינטרנט. היו אלה כל מיני טיפים פשוטים. עם הזמן כאשר אנשים כבר הכירו בה כסמכות בתחום היא התחילה לעשות סמינרים הרצאות ולימדה אנשים כיצד לשפר את עסקיהם, על ידי שימוש באינטרנט. איך להקים אתר, איך לקדם אותו ועוד המון מידע חשוב בנושא. מסתבר שיש לכך ביקוש רב. לילך חלקה בידע שלה, וכתוצאה מזה עשתה הרבה מאוד כסף. היא עשתה דברים מדהימים, שהפתיעו אפילו אותי, היא שלחה אגרות ברכה כתובות (לא באימייל) לכל אחד מהאנשים שנרשמו אצלה. מדובר בהשקעה לא מבוטלת של כסף וזמן, אבל היא עשתה את זה, וזה מלמד עד כמה היא מסורה לעבודתה. אם אתם כאלה שחוששים מפני כל הנושא הזה של אתרי אינטרנט קידום אתרים וכל העניין הטכני הכרוך בכך, אתם יכולים לשאוב השראה רבה ונפלאה מהעובדה שלילך התחילה מכך שהיא בכלל פחדה לעבוד על מחשב. ואילו היום היא מפעילה בית ספר לשיווק באינטרנט. ואם זה לא מרשים, אז תגידו לי מה כן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: