להרוויח כסף ממסחר בתכנים

ניתן להרוויח כסף ממסחר בתכנים. האם היית רוצה להיות סוחר תוכן? בסך הכול ערוצי הטלוויזיה והעיתונים הם סוג של סוחרי תוכן, הם עושים שימוש מסחרי בתכנים שיש להם על מנת להרוויח מהם כסף, וזה לגיטימי בהחלט. הרי ערוץ 2 למשל אינו מייצר את כל התכנים שהוא משדר. חלק מהתכנים הוא קונה ממפיקים מקומיים וחלק אחר הוא רוכש מחברות הפקה בחו''ל. כך או כך, נעשה כאן מסחר בתוכן.
כסף ממסחר בתכנים
אם גם אתה רוצה להרוויח כסף ממסחר בתוכן, אתה יכול לעשות זאת, ודי בקלות. אפשרות אחת היא שאתה עצמך תכתוב את התכנים אבל זוהי הדרך האטית להרוויח, מצד שני אם אתה רוצה לפעול במהירות ולהרוויח כסף בקצב מהיר יותר ובסכומים גדולים יותר, אתה יכול לרכוש תכנים מאנשים אחרים או להזמין תכנים וליצור מהם אתרי אינטרנט רווחיים. דרך אחרת היא להיות ספק של תכנים ולמכור תכנים עבור אנשים אחרים שרוצים להקים אתרים רווחיים. קיימים בשוק חבילות מאמרים בשפה האנגלית, כך שניתן לרכוש חבילה של אלפי מאמרים מסוג PLR. כאשר אתה רוכש חבילה כזאת, אתה למעשה רוכש זכויות על המאמרים הללו, כך שזה בבעלותך כאילו שאתה עצמך כתבת אותם, ואתה יכול לעשות בהם כל מה שאתה רוצה.

אם יש לך את הזמן לתרגם את המאמרים לעברית, אתה יכול לעשות זאת בכוחות עצמך. מצד שני אתה יכול לשכור שירותיהם של תיכוניסטים חרוצים, או תלמידים שחזקים באנגלית, אשר יתרגמו עבורך לעברית את המאמרים הללו. על כל ממאמר מתורגם הם יתוגמלו בסכום כסף. מכל 30 מאמרים באותה הנישה, באותו התחום, אתה יכול ליצור אתר אינטרנט, שאחר כך ניתן או להרוויח ממנו כסף כפי שהוא, או למכור אותו הלאה לאנשים שמחפשים לרכוש אתרים. אתה יכול להציע את האתר למכירה בלוחות מודעות. ישנו לוח מודעות ייחודי לקנייה ומכירת אתרי אינטרנט. אתה יכול להיכנס ללוח הזה ולראות באיזה מחירים אפשר למכור אתר אינטרנט מבוסס. אף על פי שאני חסיד גדול של בלוגים, (לבלוגים יש יתרונות מרובים), אבל אני מוכרח לומר שאם אתה מתכוון למכור את האתר באחד הימים, אז תמיד עדיף להקים אתר אינטרנט מאשר בלוג.

כאשר יש לך אתר אינטרנט תמיד אתה יכול לקבל החלטה, בכל שלב, למכור אותו ולפדות רווחים מתוך האתר הזה, ואז אתה יכול להמשיך הלאה להקמת האתר הבא. ישנם אתרי אינטרנט שהכילו סך הכול 18 מאמרים, ונמכרו ב 10,000 שקלים. תחשוב לרגע, אם אתה משקיע ברכישת 20 מאמרים כל אחד בממוצע ב 20 שקלים, אז יש לך בסכום של 400 שקלים חומר לאתר שלם. הוצאות דומיין ואכסון האתר עוד 100 שקלים. השקעת סכום של 500 שקלים. יש כאן פוטנציאל אדיר לעשיית הרבה מאוד כסף. אני לא אומר שאתה חייב למכור בעשרת אלפים שקלים, גם אם תמכור במחצית מהסכום הזה עדיין תצא ברווח יפה מהעסקה הזאת. היתרון במסחר באתרים הוא שגם מי שרוכש ממך את האתר, לאחר שהוא נהנה מהרווחים לתקופה מסוימת, תמיד יכול, בכל שלב, לקבל החלטה למכור הלאה את האתר. מכיוון שאתר אינטרנט הוא נדל''ן לכל דבר, זהו לא נדלן במובן המקובל של המילה, אבל זהו נדלן וירטואלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: