עסק באינטרנט מעסק רגיל



עסק באינטרנט יכול להיגזר מתוך עסק קיים. כיצד עסקים רגילים בעולם האמיתי יכולים להרוויח הרבה יותר כסף באמצעות מוצרים דיגיטליים? אני חושב שהדרך הטובה ביותר להסביר את זה היא באמצעות דוגמאות. אם למשל אתה בעל מסעדה או שף, אתה יכול לכתוב ספר מתכונים קצר, בסגנון, 10 מתכונים ללקק את האצבעות. או מתכונים לעוגות מעלפות מאת השף כך וכך. כותבים את כל המידע בקובץ וורד שאותו בלחיצת כפתור הופכים לקובץ דיגיטלי. נותנים כותרת, מוסיפים תמונה גדולה בעמוד הראשון, והנה יש לנו ספר דיגיטלי. מה ניתן לעשות בספר הזה? אפשר למכור אותו בכסף או שפשוט אפשר להשתמש בו ככלי פרסומי למסעדה אותה אתה מייצג, לעסק שלך.

ייתכן שעכשיו אתה חושב משהו כמו, רגע אחד לשף במסעדה זה מתאים, אבל מה יעשה למשל ספר, או זמר, או עורך דין? איך יכולים לעשות שימוש בידע הזה, פסיכולוג, או מתווך נדל''ן ? ראשית כל מי שבעל עסק עצמאי יכול ליהנות מהידע הזה. ספר למשל יכול לכתוב אודות שיטות לטיפול בשיער וטיפוח השיער. למשל לכתוב ספרון קצר בנוסח: איך לשמור על השיער שלך בריא וצעיר. עורך דין יכול לכתוב ספר דיגיטלי שמביא סיפורים מעניינים ממשפטים שבהם היה נוכח. מתווך נדלן יכול לכתוב ספר קצר עם טיפים לרכישת דירה חדשה ואיך להרוויח מתחום הנדלן. ופסיכולוג? חסרים נושאים שהוא יכול לכתוב עליהם?

כאשר אתה לוקח את העסק הרגיל שלך, העסק המסורתי, זה עם הקירות והתקרה, ומוסיף לו נופך דיגיטלי, והופך אותו גם לעסק באינטרנט, הרי שאתה יכול להרחיב את העסק שלך, לפרסם אותו, להגיע לקהלים גדולים להגדיל את ההכנסות. זה פותח לך עולם חדש ומרתק. היתרון הגדול ביותר בסוג הספרים הללו הוא שהם ידידותיים ביותר לפלטפורמת האינטרנט. המשמעות היא שזה פשוט מאוד להעביר אותם מאחד לשני. אפשר לשלוח אותם באימייל לכל רשימת התפוצה שלך, והם עוברים כאש בשדה קוצים. תוך זמן קצר מאוד הם מגיעים לאלפי אנשים, וזהו פרסום מעולה במחיר אפסי. הדבר היחידי שאתה צריך להשקיע הוא זמן בכתיבת המוצר עצמו, ואת זה תמיד ניתן לעשות בשעות הפנאי, בסופי שבוע, או בשעות הערב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: