היתרונות בעבודה באינטרנט

עבודה באינטרנט
כאשר מישהו אומר לך שהוא מרוויח סכום הגון דרך עבודה באינטרנט, האם היית מאמין? בהתחלה הרעיון יכול היה להיראות בלתי אמין, מכיוון שיש הונאות באינטרנט, וקיימים אנשים שמציעים עבודה מהבית באינטרנט, רק כדי לגבות ממך את דמי המנוי. אבל תחשוב שוב. אף על לפי שהלגיטימיות של חלק מהעבודות און ליין מוטלת בספק, הרי שישנן חברות אמינות ובעלות מוניטין טוב מאוד, ישנם גם אנשים פרטיים שהפכו את האינטרנט לעיסוק העיקרי שלהם, והם עצמם מציעים עבודה באינטרנט, ועושים את זה בהגינות רבה. צריך להבין שמי שלא הגון, לא יחזיק מעמד בשוק לאורך זמן. רק מי שמעניק ערך אמיתי לגולשים יכול להתקיים לאורך שנים ארוכות. היתרונות בעבודה און ליין הן רבות מאוד. והיתרון הגדול ביותר הוא כנראה ההזדמנות לעבוד מהבית ולהיות הבוס של עצמך. מתוך זה נגזרים יתרונות רבים נוספים. זה מאפשר לך יותר זמן לשהות עם משפחתך. מכיוון שעבודה באמצעות האינטרנט ניתן לבצע מהבית, הרי שאתה יכול לארגן לך את המשרד הביתי שלך, ולנצל את הזמן הפנוי לבילוי עם בני משפחתך. לדוגמה, אתה יכול לסעוד את ליבך בארוחת צהריים משותפת עם ילדיך, דבר שלא היית יכול לעשות אילו עבדת במשרד של ארגון גדול. בתום שעות העבודה שהקצבת לעצמך אתה יכול לעבור במיידית אל הסלון ולשבת עם בת זוגך, במקום לבזבז זמן בשיחות ארוכות בסלולארי. זה פותח בפניך הרבה יותר אפשרויות להיות מעורב בחיים היומיומיים בבית.


זוהי דרך נפלאה לשפר מערכות יחסים ולחזק אותן. אין זה אומר שאתה צריך לוותר על שעות העבודה כדי לבצע פעולות שקשורות לבית, אבל זה כן אומר שעקרונית אתה זמין לשעת חרום. ואם מתעורר עניין דחוף ביותר שמצריך את התערבותך, הרי שזה הרבה יותר קל לנהל את זה מהבית. לדוגמה, מתקשרים מגן הילדים להודיע שהילד שלך עם חום וצריך לאסוף אותו הביתה. מי שעובד במשרד מחוץ לבית, היה צריך לעזוב את מקום העבודה, שלרוב מרוחק מגן הילדים של הילד, וספק אם היה טעם לחזור לעבודה. לעומת זאת מי שמבצע את עבודתו ממקום מגוריו, יכול לצאת לחמש דקות אל גן הילדים, לאסוף את הילד, לקבוע תור לרופא ובינתיים לתת לילד סירופ אקמול כדי להוריד את החום. כשהילד נרגע, ניתן להמשיך ולעבוד, ואחר כך לקחת אותו במועד שנקבע לרופא לבדיקה. כמובן שצריך לדעת לאזן בין המשפחה לבין העבודה – וזאת ניתן להשיג באמצעות קביעת לוח זמנים.



גמישות – ג'ובים און ליין בדרך כלל הם בעלי אופי של שעות גמישות, וניתן לעבוד בשעות לא סטנדרטיות. כל עוד אתה מספק את הסחורה בזמן ומבצע את הפעילויות הנחוצות, ברוב המכריע של המקרים זה לא משנה לאיש מתי ובאיזה שעות אתה עושה את זה. הגמישות הזאת נותנת לך שליטה גדולה יותר על הזמן שלך.



צמצום הוצאות – בעבודה דרך האינטרנט, אתה חוסך בהוצאות תחבורה, ארוחות יקרות במסעדות, וביגוד של קיץ וחורף. אינך נדרש לנסוע קילומטרים רבים ולמלא את מיכל הדלק שלך פעמיים בשבוע. אתה לא צריך להוציא כספים על הפסקות קפה וארוחות צהריים יקרות. כל זה מתרגם להרבה מאוד כסף שנחסך.



שיפור וייעול – האופי של העבודה מאפשר לך להיות יותר מרוכז וממוקד במשימות. אין הסחות דעת מיותרות, אין חברים לעבודה שחשוב להם בדיוק עכשיו כשאתה באמצע משימה חשובה, לספר לך על מה שקרה להם אתמול. לא תמיד אפשר להתחמק מהשיחות הללו, ואתה נאלץ מתוך נימוס להקשיב לפחות לפרק זמן מסוים. מה גם שיש תמיד פיתוי להיסחף עם השיחה שמתנהלת, להשתתף בה, ובלי ששמים לב, הנה חלפה לה עוד חצי שעה, מבלי שנקדם את העניינים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: