איך להגדיל את הרווחים שלך מהבלוג?



אם אתה בלוגר ותיק וכותב כמה שנים באינטרט, ייתכן שאתה שואל את עצמך איך אתה יכול להגדיל את הרווחים שלך מהבלוג, ולהרוויח יותר כסף מהאינטרנט. בין אם אתה כבר עושה כסף מהבלוג שלך, ובין אם עד כה כתבת רק לשם הכיף והעניין שבדבר, הרי שישנה שיטה בפועל להרוויח כסף מהבלוג שלך.
זה דבר שהתחלתי לבצע אודותיו עבודת הכנה, ואני כבר עובד על זה זמן מה, אבל אני רוצה לחשוף את הסוד שלי איך אני מתכוון לשפר את הרווחים שלי מהבלוגים שלי. כבר עכשיו יש לי הכנסה נוספת מהבלוגים, יחד עם זאת ישנה דרך מגניבה לנצל את עוצמתם של הבלוגים שלך ולמשוך עוד מזומנים. איך עושים את זה?
להגדיל את הרווחים מהבלוג
אם יש לך כמה בלוגים שמושכים אליהם מדי יום מאות גולשים, אז תוכנית הפעולה הזאת עשויה להיות רווחית עבורך.  בשעה שמרבית הרווחים מבלוגים מגיעים מחשיפה לפרסומות המשולבות בעמודי התוכן, אתה יכול להוסיף לבלוגים דבר משמעותי, מוצר משלך  שפיתחת שאותו הגולשים יהיו מסוגלים להוריד לאחר שישלמו תמורתו. אם לדוגמה הבלוג שלך עוסק באיך לעשות כסף, צור ספר דיגיטלי מאוד מפורט שמסביר איך לעשות כסף באינטרנט. ספר שיכיל בתוכו את הסודות השמורים ביותר של תעשיית הכסף באינטרנט, ספר כזה שכל מי מעוניין ליצור לעצמו מקור הכנסה נוסף, יהיה פשוט חייב לשים את ידו עליו, ולקרוא אותו.
אתה מבין, אנשים בלאו הכי מגיעים אל הבלוג שלך כדי לקרוא את התכנים. הם מתעניינים ספציפית במידע הזה. מדוע לא להציע להם לרכוש מוצר איכותי ומעוצב היטב? הלקוח לא צריך לשלם הרבה, זה יכול להיות מתומחר במשהו כמו 29 $ בלבד, אבל הערך שהגולש יקבל יהיה עצום. אם תתבצע מכירה אחת ביום, אז כבר יכנס לחשבון הבנק שלך סכום של יותר מ 100 שקלים. אם תצליח למכור בימים מסוימים 4 או 5 מכירות, הרי שתרוויח בין 400 ל 500 שקלים.
איך בפועל אתה עושה את זה? אתה מקים אתר אינטרנט פשוט שכולל עמוד אחד בלבד. העמוד הזה הוא עמוד המכירה שמציג את המוצר עצמו, כלומר את הספר הדיגיטלי, כמו כן מציג את התועלות הלקוח יכול להפיק מהמוצר וכולל לחצן לרכישה, שמוביל את הלקוח לשלם בפייפאל. על מנת להקים עמוד אינטרנט פשוט עליך לרכוש דומיין, משהו כמו 10 דולר לשנה, פלוס שרותי אחסון אתרים, שזה משהו כמו 10 $ לחודש. אם אינך בקי בהקמת אתרים אתה יכול להעלות הצעה להקמת עמוד אינטרנט באתר 20's, יש הרבה מאוד אנשים שישמחו מאוד להקים עבורך את עמוד האינטרנט הזה תמורת סכום של פחות ממאה שקלים. כאשר האתר הזה באוויר הרווחים מתחילים לקרות, הכסף מתחיל לזרום ויש לך מקור להכנסה פסיבית.

הישאר מעודכן וקבל מתנה: