איך כל אחד יכול להרוויח כסף באינטרנט



האם באמת כל אחד יכול להרוויח הכנסה נוספת ברשת האינטרנט, ומה הם התנאים הראשוניים כדי להצליח במשימה? הכנסה נוספת באינטרנט זה דבר שכל אחד יכול ללמוד לעשות. אז מדוע מרבית האנשים אינם מצלחים בזה? משתי סיבות עיקריות. הסיבה הראשונה היא שיש כאן מה ללמוד, לא מדובר במשהו ששולפים מהשרוול. יחד עם זאת מי שמעוניין ורוצה ללמוד את הנושא יכול להרוויח כסף בשעות הפנאי, כהכנסה שנייה. הסיבה השנייה היא שנחוץ לתזמן פנאי לפעילות הזאת. לא לכולם יש זמן, ולא כולם מוכנים לפנות בעבור זאת זמן.  יש כאלה שמעדיפים לצפות בכוכב נולד, ולראות איך אחרים עושים קריירה בשעה שהם שולחים מסרונים ומעודדים אותם מהבית. אני רוצה לשאול אותך, את העושר של מי אתה בונה כאשר אתה עושה זאת?
להרוויח כסף באינטרנט
המודל האהוב על הרבה מאוד יזמי אינטנרנט הן בארץ והן בעולם, הוא גוגל אדסנס. על פי מודל עסקי זה אתה נרשם תוכנית של גוגל, ומציב מודעות בעמודי התוכן שלך. לשם כך עליך כמובן להקים אתר אינטרנט בוורדפרס, או בלוג בבלוגר, לבחור בנישה כלשהי ולהתחיל לכתוב תכנים ממוקדים בנושא בו עוסק האתר או הבלוג.
להוסיף מודעות גוגל לתוכן שלך זה אחד הדברים הקלים, פשוט אתה מעתיק ומדביק את הקוד מתוך חשבון הגוגל אדסנס שלך.  גוגל כבר דואגים להציב את המודעות המתאימות ביותר לתוכן הכתוב. כאשר מישהו מגלה עניין אמיתי במודעה כלשהי, זה רגע הקסם בו הכסף מתחיל להיצבר לזכותך. כאשר יש לך בלוג מצליח שפוקדים אותו מדי יום מאות גולשים, אתה יכול לצפות לרווחים מהבלוג הזה. אבל אתה ממש לא חייב לעצור בבלוג אחד. אף על פי שאני עצמי ממוקד ב 5 בלוגים בלבד,  אני מכיר אנשים רבים שמנהלים עשרות בלוגים, ואפילו ישנו אדם שיש לו בערך 100 בלוגים שונים. האם זה נותן לך נקודת מבט חדשה לגבי עשיית כסף באינטרנט?
ישנן יחידות מודעה שונות שאתה יכול לשלב בעמודים שלך, התחל להתנסות בהן, אני ממליץ מאוד על יחידת מודעה מלבן גדול, מכיוון שעבורי היחידה הזאת עובדת היטב, ומחוללת הכנסות יפות. אני גם אוהב לשלב מודעות מייד מתחת לכותרת של המאמר, וכך להבטיח שהגולש אכן יבחין בהן וייחשף אליהן. בכל  מקרה הדרך הטובה ביותר היא לבדוק מה אחרים עושים. כך למשל אתה יכול להתבונן באתר 51 דרכים לעשות כסף , ולראות כיצד המודעות ממוקמות. במקום ניסוי וטעייה אינסופיים, מוטב ללמוד מהניסיון שנצבר על ידי אחרים, שכבר עשו את כל הניסויים הללו בעצמם.
דרך נוספת לחולל הכנסות, וזוהי שיטה שרבים מדלגים עליה, היא להוסיף חלון חיפוש של גוגל בתוך האתר שלך. כאשר מישהו מגיע אל האתר שלך ומבצע חיפוש מתוך החלון הזה, ואז מקליק על אחת מהתוצאות הממומנות, אז אתה מרוויח כסף.

הישאר מעודכן וקבל מתנה: