כסף באינטרנט – זה בהישג ידך



עבור לא מעט אנשים כסף באינטרנט נשמע משהו רחוק מאוד. משהו שהם יודעים שקיים, אבל איכשהו תמיד זה נראה להם שזה מיועד עבור אחרים ולא עבורם. משהו שנראה להם רחוק כשמיים וארץ. ואני רוצה לומר לך שזה ממש לא כך. גם אם מעולם לא הרווחת אגורה אחת באינטרנט, עדיין אתה יכול לעשות את זה. לא צריך להיות מדען חלל בשביל זה. אני מאמין שזה בהחלט בהישג יד עבור כל אחד. זה עשוי להישמע כמו קלישאה מתוך ספר הסוד, אבל הכול מתחיל באמונה. אם אף אחד לא הצליח לשכנע אותך, ולגרום לך להאמין שאתה יכול להרוויח באינטרנט, כנראה שגם לעולם לא תרוויח. מאידך, אם אתה מאמין שאתה יכול, אז אתה בדרך הנכונה, וכנראה שבשלב כלשהו אכן תצליח. כן, אופטימיזם זה דבר חשוב בחיים.
כסף בהישג יד
 
השלב הבא הוא להתמקד במשהו שמעניין אותך, במשהו שמושך אותך. אם נתבונן על עסקי האינטרנט באנלוגיה לעסקי הנדל''ן, הרי שמרגע שבית נבנה עד שהוא נמכר לצרכן, ישנם הרבה מאוד אנשים ובעלי מקצועות שונים שמרוויחים כסף מהתהליך. אתה לא חייב להיות הקבלן כדי להרוויח מנדלן, אתה יכול להיות גם החשמלאי, או השרברב, אתה יכול להיות האדריכל, אתה יכול להיות המעצב פנים, אתה יכול להיות יצרן הרהיטים, אתה יכול להיות סוכן הנדל''ן, ועוד כהנא וכהנא תפקידים. בעסקי האינטרנט הוירטואליים ממש כמו בעסקי הנדל''ן, אתה יכול להיות זה שכותב את התכנים לאתר, אתה יכול להיות זה שיוצר סרטים לרשת, אתה יכול להיות זה שמעצב את האתר, אתה יכול להיות זה שיוצר מוצרי אינפורמציה, אתה יכול להיות זה שמצלם תמונות, אתה יכול להיות משווק תוכניות שותפים, ועוד. לדוגמה אתה יכול להיות פרילסנר שמספק עיצובי לוגו לעסקים קטנים ובינוניים באינטרנט, או פרילנסר המקדם אתרים ובלוגים במנוע החיפוש גוגל. אתה יכול להתמחות בפרסום גוגל אדוורס, או בהשקת מסע פרסום בפייסבוק. האפשרויות כמעט אינסופיות

מה שרציתי לומר כאן הוא שאתה יכול להשתלב בתעשיית הכסף באינטרט בהתאם לכישוריך. אתה לא חייב לדעת הכול, בתנאי שתתמקד בדבר אחד ותהיה מעולה בו. אתה לא חייב להיות הבעלים של אתר וואלה, או נענע כדי לעשות כסף. יחד עם זאת אתה יכול להוות חלק מתעשיית האינטרנט, ולקחת חלק כלשהו מהעוגה.

הישאר מעודכן וקבל מתנה: