המערכת שתעשה לך כסף באינטרנט

עשיית כסף באינטרנט
כאשר אתה בונה מערכת שעושה כסף באינטרנט, אז למעשה הרבה מאוד פעולות בביזנס שלך נעשות באופן אוטומטי. זה יכול להיות מערכת תמיכה מצוינת באינטרנט הבנויה בשיטה של שאלות ותשובות נפוצות. כך שהלקוח יכול להיכנס לאתר החברה ולמצוא בעצמו את הפתרון לבעיה. זה יכול להיות אימייל של החברה שבאמצעותו אנשים שולחים שאלות, וישנו עובד שמפנה אותם אל הפתרון הספציפי הכתוב באתר החברה, במקום שהוא בכל פעם ישיב מחדש על אותן השאלות ויכתוב אותן מחדש. זוהי דוגמה טובה לאיך אתה בונה את המערכת. כאשר אתה משיב על שאלות לקוחות, אתה יכול להכניס כל שאלה כזאת לעמוד העזרה של אתר האינטרנט שלך.

תמיד כשמדובר בבניית מערכת, מדובר בעבודה מאסיבית מאחורי הקלעים, אבל עבודה חד פעמית, שתאפשר אחר כך חסכון דרמטי בזמן יקר. אלה הם תהליכים מובנים המאפשרים לנהל את החברה באופן פשוט. אסור שהעסק יהיה תלוי באדם אחד, אם זה כך, זה מפחית מערכו, כי תהיה בעיה למכור אותו. תקשיב ללקוחות שלך, מה הם רוצים, על מה הם מתלוננים, מה הם מצפים, איזה בעיות יש להם? ותספק להם את הפתרונות עוד לפני שבכלל יצוצו הבעיות. אם אתה מוכר מוצר מסוים, והמוצר הזה זקוק מסביב לשירותים נוספים, ועזרים נוספים - עזור ללקוח, תן פתרון כולל. לדוגמה, אתה מוכר אתרי אינטרנט, ספק גם שירותי קידום אתרים. הטריק של להציע שתייה למי שבא לקנות אצלך פלאפל הוא טריק שעובד, ומכניס כסף טוב. למד מהדוגמה הזאת, דאג לצרכים של הלקוח שלך. חברות ליסינג שמוכרות מכוניות, מציעות במתנה שנה ביטוח חינם, ושטיפת רכב חינם.

חברות מצליחות רבות אימצו את האסטרטגיה לספק אינפורמציה חינם וללמד את הלקוחות אודות המוצרים והשירותים שבהם החברה עוסקת. אם אתה מנהל חנות גדולה שמספקת ירקות טריים ושולח ללקוחות שלך מידע אודות התכונות והסגולות של כל פרי וכל ירק, אתה בעצם מספק להם ידע, שמוסיף ערך לחייהם. הדבר יוצר קשר בינך לבין הלקוח, אשר יחזור לרכוש אצלך מוצרים בשמחה רבה, ובלב שלם. מה קיבלת? לקוח נאמן, ולקוח כזה הוא נכס אמיתי עבור כל עסק.



האם שמת לב אי פעם שאנשים עשירים הם אנשים שמשיגים את מטרותיהם בהמון תחומים בחיים? אני מתכוון לכך שכאשר מדברים על לעשות כסף, מרבית האנשים נוטים להתבונן בהישגים הפיננסיים של הבן אדם. אני כאן כדי לומר לך שדבר נדיר הוא שאדם מצליח מאוד מבחינה פיננסית, ייכשל בכל שאר תחומי החיים שלו. מדוע זה חשוב לעשות את האבחנה הזאת? מכיוון שאנשים שעשו הרבה כסף הם אנשים שיודעים כיצד להשיג את מטרותיהם בחיים. בין אם הן פיננסיות, חברתיות רומנטיות או מנטליות. כלומר, בשעה שאתה ממוקד בעשיית כסף, עליך להסתכל לרגע בתמונה הכוללת ולהבין שעשיית כסף הוא תהליך של השגת מטרות שאינו מנותק מתחומים אחרים בחיים.



אלה הם אנשים שיש להם כיוון ברור בחיים, והם צועדים בכל יום ויום בחייהם במסלול הזה. גם כאשר קשה, גם כאשר הדברים נראים לא ברורים, ואפילו בלתי ניתנים להשגה, הם ממשיכים לפסוע קדימה ולשאוף קדימה. ואז ביום אחד הדברים מתחילים להסתדר לטובתם, וזוהי הפריצה הגדולה שלהם בחיים. אבל הפריצה הגדולה לא מגיעה סתם ביום אחד מעצמה, הם הביאו אותה טיפין טיפין. הם המשיכו גם כאשר לכל השאר זה נראה כבר אבוד מראש. הם השקיעו ועשו דברים בשעה שאחרים הסתובבו בפאבים ושתו בירה. הם עבדו על הפרוייקטים שלהם יום ולילה בשעה שחבריהם צפו בתוכניות בטלוויזיה וראו האח הגדול הישרדות וכוכב נולד.



כאשר הם נתקלו בבעיה, הם התמודדו איתה במלוא האחריות. הם ביקשו עזרה, הם חיפשו עזרה, הם רכשו ספרים בנושא ולמדו עוד ועוד. למעשה אנשים מצליחים לעולם לא מפסיקים ללמוד. הם לעולם לא מפסיקים לשכלל את עצמם, ורוכשים ידע חדש כמעט בכל יום. סיבה נוספת ללמוד היא רעיונות. לימוד עשוי להצית רעיונות והברקות. אתה קורא משהו וזה מעלה לך רעיון לגבי דבר אחר. אתה לומד משהו חדש מתחום מסוים, וזה מעלה לך רעיון ליישם את הדבר הזה בתחום שונה לגמרי, והנה יש לך רעיון מנצח, שיכניס הרבה מאוד כסף. הלימוד עשוי להוות מקור טוב להשראה. לקרוא ספרים בכלל זה טוב, וללא ספק קריאת רומנים וספרי פרוזה יעשיר את השפה שלך, אבל תקרא גם ספרים עסקיים, וחומרים שעוסקים בנושאים של כסף וכלכלה. תקרא ספרים בנושא של בטחון עצמי ודימוי עצמי. זה חשוב מאוד שתפתח את הביטחון העצמי שלך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: