השיטה הנכונה לבנות עסק באינטרנט

 לבנות עסק באינטרנט
אחת הטעויות הנפוצות של אנשים המעוניינים לעשות כסף, ולבנות עסק באינטרנט, היא לנסות להשתלט על נתחים של נישות שונות ומרובות בעת ובעונה אחת. שמעתי על אנשים שאומרים שהם עובדים במקביל על 20 אתרים. מישהו אחר אמר שהמטרה שלו היא להקים 100 אתרים. והוא מצפה שכל אתר יכניס לו 10 דולרים ביום, וכך הוא ירוויח 1000 דולר ביום. בעוד שההצעות הללו עשויות להיראות מלהיבות, הרי שלא הייתי ממליץ לרוב האנשים לפעול בדרך הזאת. נכון, ישנם אנשים שפועלים כך ועושים הרבה מאוד כסף, אבל מדובר במומחי אינטרנט, שמעסיקים עשרות עוזרים ומאצילים משימות לאנשים חיצוניים. אם אתה לבדך עושה את הכל בעצמך - ואני מניח שזה המצב - הרי שכדאי שתתמקד בדבר אחד בכל פעם. וכאשר כבר למדת את העקרונות ואתה מסוגל להקים אתרים בתחומים שונים, עבוד בכל פעם על אתר אחד, סיים אותו ואז עבור אל האתר הבא. אחת השיטות היא לחלק את השנה לרבעים, בכל רבע שנה – כלומר כל שלושה חודשים – המטרה שלך היא להעלות לאוויר אתר חדש בנושא אחר, כך שבכל שנה יהיו לך ארבעה אתרים חדשים. מי שמתמיד בתהליך יגיע תוך 5 שנים, לעשרים אתרים. אני מתכוון שהאתר צריך להיות אתר מבריק, בעל תכנים מעולים, אתר כזה שמעניק תועלת אמיתית לגולשים. רק אתר מסוג זה מסוגל לחולל עבורך כסף. לכן מקד את המאמצים שלך, מקד את המשאבים שלך על דבר אחד בכל פעם.



עליך לדעת שיש כל כך הרבה דברים ללמוד, ויש כל כך הרבה דברים להבין ולעכל. לפעמים כמויות האינפורמציה נראות אינסופיות ואתה לא יודע איך להתמודד עם כל האוקיאנוס הזה של הידע שאתה נדרש ללמוד. זה משהו שקורה לכולם, בעיקר למתחילים, אבל גם אנשים שכבר עושים כסף מהבית מספר שנים, עדיין מדי פעם מאותגרים מהעניין הזה.



צור לך דף שבו תכתוב את כל המשימות שאתה רוצה לבצע. זוהי הדרך הטובה ביותר לשים אותך על המסלול הנכון, ולהימנע מהסחות דעת מיותרות. צור קובץ וורד חדש שנקרא, דברים לעשות בעסק מהבית – ובקובץ הזה תרשום לך את כל המשימות וכל הפעולות שאתה מתכוון לעשות. אם פתאום קופץ לך רעיון חדש, לבצע משהו חדש, אם למדת משהו חדש, שאתה מעוניין לנסות אותו, או להכניס אותו לפעולה, אל תרוץ למחשב כדי לנסות אותו בו במקום, אלא הוסף אותו אל הרשימה של דברים לעשות בעסק. כתוב את כל המשימות, ואת כל הרעיונות בקובץ הזה. זוהי העצה שלי, וכך אני עובד, אתה יכול לאמץ את השיטה הזאת ולשפר את הביצועים שלך באופן ניכר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: