להרוויח כסף מכלכלת האינטרנט


להרויח כסף מהאינטרנט
 אנו חיים כיום בעידן כלכלי חדש – כלכלת האינטרנט. המסחר עובר לאינטרנט, הקניות עוברות לאינטרנט. יותר ויותר אנשים מגלים שהרבה יותר קל לבצע חיפוש פשוט בגוגל, להשוות מחירים, הנוחות של הבית שלהם, דרך המחשב שלהם, ולבסוף להזמין את המוצר הרצוי באינטרנט. המוצר מגיע עד אליהם הביתה עם שליח, והם אפילו לא נדרשו לצאת מפתח ביתם. כמובן שצריך לבדוק שסוחר ממנו רוכשים את המוצר הוא סוחר ידוע, ומומלץ וקיים בשטח זמן רב. כמובן שצריך לבדוק המלצות לגבי המוצר אותו אנו מעוניינים לרכוש, ולפעמים שיחה עם כמה חברים באמצעות האימייל או אפילו בטלפון הנייד עשויות לספק לנו מידע חשוב מה איזה מוצר עדיף לנו לרכוש.


המסחר האלקטרוני הולך ותופס נפח גדול יותר ומגלגל יותר כסף משנה לשנה. ישנם עסקים הקיימים בעולם האמיתי והם הרחיבו עת עסקיהם אל האינטרנט, כך שניתן לרכוש מהם מוצרים בגישה הישנה יותר – כלומר להגיע פיזית אל החנות, לראות את מוצרים, להתרשם מהם במראה עיניים, לשוחח עם המוכר, ולבצע רכישה. ניתן להגיע בדיוק אל אותה החנות, ואל אותם המוצרים באמצעות אתר האינטרנט שלהם, ולבצע חיפוש בגוגל, לבדוק המלצות אודות המוצרים שאנו מעוניינים לרכוש, ולקבל החלטה מה לרכוש.

מצד שני קיימות חנויות למסחר אלקטרוני בלבד, אלה הן חנויות וירטואליות, שאין להן ייצוג פיזי. כלומר אפשר לרכוש באמצעות האתר, אבל לא ניתן להגיע לחנות פיזית ולבצע בה רכישה. מדוע? מכיוון שאין חנות פיזית. החנויות הללו מתקיימות בעולם וירטואלי, שלמעשה כיום הוא עולם מציאותי לכל דבר. דוגמה נפלאה לחנות אינטרנט מקוונת שהיא אימפריה גדולה בפני עצמה, הוא אתר אמאזון. זהו אתר ענק המציע מיליוני ספרים למכירה, ומוצרים מתחומים שונים. למעשה האתר התחיל כאתר ספרים מקוון באינטרנט והוסיף עם הזמן מוצרים נוספים שהוא מציע לגולשים מכל רחבי העולם. ניתן לבצע רכישה, והמוצרים מגיעים מארצות הברית לכל יעד בעולם.
בשעה שניתן לעשות כסף מאתר אי ביי, הרי שכדאי להסתכל גם על הצד השני, אם ישנו מוצר מסוים שאתם מאוד רוצים לרכוש, אחד המקומות ששווה לכם לחפש בו, הוא אתר איביי, האתר כולל מיליוני מוצרים מתחומים שונים, ולעתים ניתן להשיג דילים מצוינים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: