להרוויח כסף באינטרנט – הטכניקה של המקצוענים

ישנן הזדמנויות להרוויח כסף באינטרנט, אלא שמרבית האנשים כלל אינם מודעים ואינם ערים להן. יש כאלה שכבר בנו את העסק הביתי שלהם, עסק המבוסס אינטרנט ומופעל מחדר פרטי בביתם. זה נשמע לא רע בכלל, מכיוון שהאופציה הזאת כוללת בתוכה הרבה מאוד יתרונות, כמו שעות גמישות, וחיסכון של זמן בכבישים, חיסכון בתשלום לחניון, חיסכון בדלק והוצאות נסיעה, ואף חיסכון בהוצאות של ארוחות בחוץ. 
להרוויח כסף באינטרנט
 היום אני רוצה להציג בפניך את הטכניקה של המקצוענים להרוויח כסף באינטרנט. לא צריך להיות ביל גייטס כדי להתחיל עסק ברשת און ליין, וכדי להרוויח כסף און ליין. אז מה צריך להתחיל לעשות? צריך להתחיל ולבנות את הרשימה שלך. אתה מתחיל לבנות רשימת תפוצה, אבל גם רשימת חברים בפייסבוק לצורך העניין אף היא בעלת ערך דומה. באותו האופן אתה יכול לפעול בטוויטר, ולהגיע למשל לאלף עוקבים, אז זאת הרשימה שלך, מכיוון שאתה יכול לתקשר עם האנשים הללו. צור כמה שיותר קשרים, והגדל את הרשימות שלך באופן עקבי.
אחת מהדרכים האפקטיביות ביותר להגדיל את רשימת התפוצה שלך היא בעזרת אוטוריספונדר, ועמוד נחיתה. הגולשים שמגיעים אל עמוד הנחיתה שלך נרשמים לרשימת התפוצה, ובאופן אוטומטי המערכת מוסיפה אותם אל רשימת הדיוור שלך. אתה שולח אינפורמציה ומידע לרשימה שלך, חינם ללא כל תשלום. תזמן באופן אוטומטי לחשבון האוטוריספונדר שלך, כ 10 עד 15 הודעות אוטומטיות שכל אחת מעבירה פיסת אינפורמציה שתעניין את אלה שנרשמו לרשימת התפוצה שלך.
בשלב כלשהו אתה מתחיל לשווק להם מוצרים משלימים, אשר מכילים מידע איכותי אשר עשוי לעניין אותם. כאשר אתה נתפס כאוטוריטה, כאחד שמבין בתחום אודותיו הוא מדבר, אז אנשים ירצו לשמוע מה יש לך לומר, ויתרה מזאת, כאשר תמליץ להם על רכישת ספר הדרכה כלשהו, הם יסמכו עליך, ויבצעו את הרכישה. אבל הדרך הטובה ביותר היא ליצור ספר הדרכה משלך, שאתה בעצמך כתבת, ולהציע אותו למכירה לרשימה שלך. מדוע לעשות זאת? מכיוון שזוהי הדרך הרווחית ביותר להפיק תועלת מהרשימה שלך. אתה יכול לומר להם שאמנם עד כה סיפקת מידע איכותי חינם, אבל כל זה בקושי רק גרד את פני השטח. ושאם הם רוצים את החלק הארי, את החלק העסיסי, את הבשר, אז כדאי שירכשו את הספר המצוין הזה שכתבת והשקעת בו כל כך הרבה זמן ומאמץ. אל תדאג להדפסות ובתי דפוס, אתה מספק להם ספר בפורמט דיגיטלי, ספר אלקטרוני ולא ספר פיזי.

הישאר מעודכן וקבל מתנה: