הדרך אל הצלחה באינטרנט


נצל לטובה את  צמיחתה המהירה של רשת האינטרנט. הרשתות החברתיות פורחות, פייסבוק כבר מזמן הפכה למותג על בינלאומי, שוויה של גוגל גבוה מתמיד. הנתונים הללו רק הולכים ומצטברים, ולנוכח העובדות הללו, כדאי להצטרף אל גל ההצלחה, לנצל את המומנטום, ולהיות חלק מהמהפכה שכבר מזמן כבר סחפה את העולם כולו, אך רק הולכת וגדלה, רק הולכת ומתעצמת.
הצלחה באינטרנט
אם בעבר בעלי עסקים בנו אתר אינטרנט רק כדי שישמש עבורם ככרטיס ביקור ואמצעי להגיע אל הטלפון שלהם, הרי שכיום התמונה שונה לחלוטין. בעלי עסקים רבים מגדילים את הרווחים שלהם בעשרות אחוזים כתוצאה משיווק ומכירה ישירה דרך אתר האינטרנט שלהם. האתר אינו משמש ככלי שיווקי רב עוצמה, אשר מאפשר לגולשים להגיע אל האתר שלהם, כאשר הם מחפשים מוצרים רלוונטיים. להתרשם מהם און ליין, להשתכנע שזה המקום שבו כדאי להם לרכוש, ולבצע את הרכישה דרך האתר.

ההצלחה של אתרים כאלה הולידה עסקים חדשים על טהרת רשת האינטרנט. כלומר, לא מדובר עוד בעסק ותיק בעולם האמיתי, שבנה אתר אינטרנט אשר ייצג אותו ברשת. אלא מדובר בעסק שפועל נטו בזירת האינטרנט. אי אפשר להגיע לחנות כזאת ולרכוש מוצרים, צריך להזמין אותם דרך האינטרנט בלבד. השיטה הזאת חוסכת בעבור העסק הרבה כסף, מכיוון שאין חשיבות לאזור בו החנות נמצאת. ידוע שככל שהחנות ממוקדמת באזור מרכזי יותר, הומה אדם, כך מחירי השכירות של החנות מרקיעים שחקים. אך כאשר מדובר ברכישה דרך האינטרנט, ממילא אין שום חשיבות למיקום של החנות. וזה חוסך הרבה מאוד כסף, מצד אחד ומאפשר שני דברים. האחד, הוא רווחים גבוהים יותר עבור בעל העסק, אבל מצד שני גם מאפשר הוזלת מחירים.

החנויות הדיגיטליות הולכות ומתעצמות, הודות לתפוצה הרחבה של האינטרנט, וגם הודות לשינוי בהרגלי הקנייה של הצרכנים. אותם צרכנים שלפני 10 שנים למשל, היססו אם לבצע את הרכישות שלהם דרך הרשת, כיום מבצעים הרבה מאוד עסקאות ורכישות דרך האינטרנט.

אם אתה מזה זמן רב אתה חושב על להקים עסק באינטרנט, עליך להקדים ולעשות זאת כלל האפשר. כך למשל אחד הקריטריונים להופיע גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל, זה ותק. כן זה חשוב כמה זמן האתר שלך באוויר. 

הכנסה נוספת באינטרנט על טייס אוטומטי

הישאר מעודכן וקבל מתנה: