עסק באינטרנט לספרים אלקטרוניים

ספרים להורדה הם סחורה חמה בימים אלה, ואנשים פשוט מורידים אותם בטרוף. היתרון הענק כאן הוא שאין זו סחורה מתכלה. אם הדפסת ספר קונבנציונלי ב 1000 עותקים, ברגע שנמכרו אלף העותקים הללו, הרי שהספרים נגמרו ואין יותר. אך כאשר יש לך ספר אלקטרוני, אפשר להוריד ממנו עותקים ללא הגבלה. ההורדה אינה מפחיתה מהמלאי. אם יש משהו שמתקרב לאמירה, לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, אז זה בדיוק זה. אפשר להוריד בלי סוף עותקים מהספר ועדיין הספר נשאר וזמין, כל עוד הוא נותר ברשת האינטרנט. כך בעצם הספר הזה יהיה זמין עבור הציבור במשך שנים ארוכות.
ספר אלקטרוני

מוציאים לאור, ואף יזמים פרטיים מצאו שזוהי דרך רווחית מאוד לעשות כסף. עלויות הייצור של ספר  מודפס גבוהות מאוד, לעומת זאת עלויות ייצור של ספר דיגיטלי אפסיות, ושוות לכל כיס. ללא ספק מדובר בפריצת דרך באופן שבו אנו צורכים ספרים. לאמיתו של דבר ניתן די בקלות להמיר כל ספר קונבנציונלי לספר בפורמט PDF. זוהי גם הסיבה שאם אתה סופר מתחיל שמעוניין לעשות את צעדיו הראשונים בתחום ההוצאה לאור, אתה עשוי לגלות עניין בשיטה הזאת. לאמיתו של דבר ניתן לבסס עסק שלם של הוצאה לאור דיגיטלית על פרסום של ספרים כאלה. העלויות של העסק יהיו נמוכות מאוד יחסית להקמת עסק של הוצאה לאור קונבנציונלית.

באתר ClickBank  למשל ניתן למצוא עשרות אלפי ספרים אלקטרוניים בנושאים רבים ומגוונים. ישנם ספרים שעוסקים בשיווק, ובעסקים, ספרים בנושא של התפתחות אישית, ספרים בנושאים הרזיה ודיאטה ועוד ועוד. אם יש לך ידע מעמיק בתחום ספציפי גם אתה עצמך יכול לעצב ספר משלך. כל הנדרש הוא השקעה בזמן, תוכנת אופן אופיס לכתיבת הספר והמרתו לקובץ  PFD. כל מה שנותר לך לעשות הוא לעצב עטיפה לספר, והנה יש לך ספר דיגיטלי. כל שאר העבודה כבר תהיה בנושא של שיווק ומכירות, על מנת לשווק את הספר שלך ולעשות ממנו כסף. אם אתה קצת מבין בשיווק באינטרנט, אתה יכול להקים אתר משלך אשר יארח את הספר ויציע אותו למכירה לציבור הרחב. במידה שאינך מתמצה בכל הנושא של שיווק ומכירות, אתה יכול להפקיד את הצד העסקי הזה בידיהם של מומחים. כך או כך זוהי הזדמנות טובה ליצירת ביזנס באינטרנט.

להיכנס לעסקי האינטרנט ולעשות כסף באינטרנט

הישאר מעודכן וקבל מתנה: