לעשות כסף באינטרנט ממהותו של האינטרנט



מהותו העיקרית של האינטרנט היא חיפוש מידע. כמובן שישנם שימושים נוספים ורבים, אך בסופו של דבר בלי הידע ובלי התוכן, מה בעצם היה האינטרנט? מכיוון שזוהי מהותו העיקרית וטבעו הבסיסי, הרי שיזמים רבים פיתחו עסקים ברשת המבוססים על תוכן. התוכן לעתים נמכר באריזה של ספר אלקטרוני, או סדרת וידאו, התוכן לעתים נמכר בפורמט של קובץ אודיו, הקלטה קולית, ולעתים התוכן מוצע לגולש חינם, אך כולל בתוכו מודעות ופרסום ממומן.
כסף באינטרנט ממהותו של האינטרנט

על מנת לייסד עסק המציע מוצרי אינפורמציה למכירה, עליך להבין מה אנשים רוצים לדעת, מה הם מחפשים, ולספק להם את המידע הזה מהטופ. כלומר, אם לדוגמה אתה מוכר מוצר אינפורמציה שמדבר על להרוויח כסף זה צריך להיות טוב יותר מכל מה שיש בחינם בכל האתרים והבלוגים האחרים. אם אתה רוצה לייצר מוצר אינפורמציה שמלמד איך לכתוב ספר, אתה צריך לספק את המידע הטוב ביותר, ולפחות טוב יותר מכל מה שיש זמין חינם באינטרנט. מדוע? מכיוון שאם זה לא כך, מדוע שאנשים ירצו לרכוש ממך בתשלום, מה שיש להם בחינם? המידע חייב להיות מעולה, כזה שלא ניתן למצוא ללא תשלום ברשת האינטרנט.

כאשר למישהו יש צורך אמיתי, עד כדי כך שזה יוצר לו בעיה, הוא מוכן לשלוף את כרטיס האשראי ולשלם. שים לב שיש הבדל בין זה שבן אדם זקוק לידע כללי בנושא, לבין זה שהוא צריך ידע ספציפי בדחיפות. מה ההבדל? נאמר שיש מישהי שרוצה לשפר את מראה עור פניה, אז  יכול להיות שהיא תשקול לרכוש ספר שמלמד טיפוח עצמי, ואיך לשפר את עור הפנים, אך אין היא ממהרת לעשות זאת. לעומת זאת מישהי אחרת, שכל הפנים שלה התמלאו בפצעונים וחצ'קונים, היא כבר בבעיה. היא רוצה פתרון מהיר, וכאשר היא תתקל בספר שמלמד איך להיפטר מחצ'קונים אחד ולתמיד, סביר שהיא תתעניין מאוד לרכוש אותו. ידע שאנשים זקוקים לו בדחיפות הוא ידע חם באינטרנט, ועשוי לעשות הרבה כסף, בכל אופן הרבה יותר מאשר ידע כללי, עבור מי שאין הדבר דחוף עבורו. אם כך השלב הראשון הוא להבין למה אנשים זקוקים בדחיפות, ולחשוב איך לספק את זה, ואז ליצור מוצרי מידע שיפתרו להם את הבעיה שיש להם.

הישאר מעודכן וקבל מתנה: